  • 1. Data: 2002-10-27 17:48:48
    Temat: Szybkosc LUKASA ;)
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    hihihi, dostalem odpowiedz od jakiegos pana z Lukas Banku po 13 dniach!!!!!!
    Kurcze - super szybko. I w dodatku nie na temat i mocno wymijajaca.
    Oczywiscie chodzi o poczte w e-koncie.

    Wy tez tak macie???

    pzdr

    Habier

  • 2. Data: 2002-10-27 17:56:43
    Temat: Re: Szybkosc LUKASA ;)
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Odpowiedzi sa calkiem szybko do 3 dni u mnie.
    Ale brak konkretow, czesto mam wrazenie jak by cytowali ulotki.
    I do 500 znakow list, slabo oceniam poczte wew.

    Pzd Travis
    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-10-27 18:16:30
    Od: m...@p...onet.pl

    > hihihi, dostalem odpowiedz od jakiegos pana z Lukas Banku po 13 dniach!!!!!!
    > Kurcze - super szybko. I  w dodatku nie na temat i mocno wymijajaca.
> [...]
    byl porazajacy.Czekalem na odpowiedz 14 dni/ czyzby to byl standard /Ten
    gentelman nazywal sie MMa......wski.Ciekaw jestem czy jest recydywista??
    mkzk

  • 4. Data: 2002-10-27 19:48:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dniach!!!!!!
    > Kurcze - super szybko. I w dodatku nie na temat i mocno wymijajaca.

    I tak sie ciesz - z sejmu dostalem odp po 14 dniach w pliku worda!!!!
    (powiekszenie 158%), a i dodoaatkowo calkowicie nie na temat :-/

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2002-10-27 20:01:28
    Od: "Jacek" <j...@j...net>

    Dostaję wyczerpujące odpowiedzi

  • 6. Data: 2002-10-28 10:20:44
    Od: "zbiggy" <zbiggy@p*.onet.pl>

> [...]

    dniach!!!!!!
    > Kurcze - super szybko. I w dodatku nie na temat i mocno wymijajaca.

    ja też mam takie wrażenie, że ta poczta to taki gadżet do którego nie
    przywiązują wielkiego znaczenia i od czasu do czasu ktoś tam siądzie i
    odpowie na maile z pytaniami tekstami z ulotek.
    Kiedyś moje zlecenie nie poszło z braku środków i "Masz wiadomość"
    zobaczyłem chyba po ok. 10 dniach (w tym czasie już oczywiście sam się
    zorientowałem i naprawiłem błąd).
    Raz jednak w ten sposób udało mi się zrezygnować z przysyłania przez nich
    wyciągów miesięcznych.

    Fajnie by było, gdyby potraktowali to jako poważny dodatkowy kanał
    komunikacji z klientem, opracowali jakieś procedury, terminy itp. można by
    ostatecznie potwierdzać wysłanie maila tokenem (dla tych co korzystają) i w
    ten sposób robić poważniejsze rzeczy chociażby np. zamawiać potwierdzenia
    przelewów (ja np. sporo tego potrzebuję dla właściciela mieszkania).

    Przy okazji, jeżeli już mowa o Lukasie to wkurza mnie jedna drobnostka
    (oprócz spraw grubszych których z dnia na dzień nie da się załatwić np.
    niepełna "online'owość").
    Mianowicie oni pobierają opłatę 7 zł za prowadzenie e-pro jeżeli saldo w
    miesiącu kalendarzowym jest mniejsze niż 5000.
    Liczą cały miesiąc od 1-go niezależnie, od kiedy założy się konto.
    Jeżeli ktoś otworzy sobie e-konto dzisiaj (28.) to za październik zapłaci,
    chyba że zrobi sobie lokatę na 5000 * 31/4.
    Toż to nawet taki dinozaur jak PKO BP nie pobiera opłaty za prowadzenie w
    miesiącu, w którym otwarto konto.

    Zbig.

  • 7. Data: 2002-10-28 14:19:47
    Od: "Kamil M" <g...@h...pl>

    "Habier" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    dniach!!!!!!
    > Kurcze - super szybko. I w dodatku nie na temat i mocno wymijajaca.

    Tak, ja juz czekam 8 dni, na ostatanie dwa pytania sie nie doczekalem i
    zadzwonilem.
    Beznadzieja, po co dawac ludziom cos co tylko denerwuje ???
    Mogliby by ta poczte wreszcie obslugiwac porzadnie. Coraz wiecej rzeczy
    wkurza mnie w Lukasie.
    Dzis np. pobrano mi oplate za wyplate gotowki w placowce pomimo tego, ze
    bankomat nie dzialal.
    No i oczywiscie ciagle to co mam naprawde na koncie z tym co widze w necie
    rozmija sie powaznie i to z reguly o mniej wiecej dwa dni.
    Pozdrawiam
    Kamil

    P.S.
    ciekawe czy obniza oprocentowanie kredytow w koncie w zwiazku z obnizka
    oprocentowania srodkow

  • 8. Data: 2002-10-29 10:10:44
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Jacek" <j...@j...net> napisał w wiadomości