  • 1. Data: 2013-12-30 09:00:18
    Temat: Szybkie przelewy do mbanku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jak wiadomo - przelewy wewnątrz mbanku latają online.
    Ostatnio tak samo zaczęły latać przelewy z multibanku.

    Z jakiego innego banku mozna darmowo zrobić taki przelew online?

    Wiem, ze w aliorze jest taka funkcja ale nie wiem czy za darmo dla
    wszystkich.

    A jakie inne banki?

  • 2. Data: 2014-01-08 21:00:52
    Temat: Re: Szybkie przelewy do mbanku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    >
    > Z jakiego innego banku mozna darmowo zrobić taki przelew online?
    >
    > Wiem, ze w aliorze jest taka funkcja ale nie wiem czy za darmo dla

    Czy mam rozumieć, że poza aliorem, nikt czegoś takiego nie ma?

  • 3. Data: 2014-01-08 22:38:19
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Konia z rzędem temu kto wie o co pytasz. 3/4 banków realizuje przelewy wewnętrzne
    online (online znaczy tu do kilkunastu minut), np. PKO, GOL, Getin, Idea Bank, Bgżo,
    alior i alior sync, meritum, eurobank, cały mBank...

  • 4. Data: 2014-01-09 04:33:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Konfabulator k...@1...pl ...

> [...]
    > wewnętrzne online (online znaczy tu do kilkunastu minut), np. PKO,
    > GOL, Getin, Idea Bank, Bgżo, alior i alior sync, meritum, eurobank,

    Chodzi o przelewy z innych banków do mbanku (a prawdopodobnie do kazdego
    innego banku) online na zasadzie podobnej do przelewy24 czy payu.

    Wiem ze alior tak ma - ktos mi mówił, ze moze wykonac do 5 darmowych
    przelewów które sa od razu u innego odbiorcy w innym banku.

  • 5. Data: 2014-01-09 07:05:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 09 Jan 2014 03:33:27 +0000, Budzik napisał(a):

> [...]
    >
    > Wiem ze alior tak ma - ktos mi mówił, ze moze wykonac do 5 darmowych
    > przelewów które sa od razu u innego odbiorcy w innym banku.

    To są przelewy, które idą przez Blue Cash i tak, teoretycznie jeżeli oba
    banki są na ich liście to idzie to online, jednak w praktyce to już
    strasznie różnie bywa i czasami może kilka a nawet kilkanaście godzin
    poczekać na te "online" ;)
    Synek ma bodajże 10 takich przelewów w miesiącu darmowych a czy jeszcze
    jakiś bank ma w swojej ofercie te przelew przez BC jako darmowe, to nie
    kojarzę. Jak miałem jeszcze konto w Synku to mi te przelewy chodziło
    dobrze tylko z Synka do mBanku, jak kilka razy spróbowałem do innych
    banków to już tak szybko nie było.

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-01-09 10:56:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik xbartx b...@h...net ...

    > jakiś bank ma w swojej ofercie te przelew przez BC jako darmowe, to nie
    > kojarzę.

    Szkoda, że tylko Alior.
    Dzieki za odpowiedź.

    Jakby ktos zauważył coś takiego u siebie to proszę o info/

  • 7. Data: 2014-01-09 17:33:33
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-01-09 07:05, xbartx pisze:

> [...]
    > banki są na ich liście to idzie to online, jednak w praktyce to już
    > strasznie różnie bywa i czasami może kilka a nawet kilkanaście godzin

    BC 'przelew na telefon' dla zarejestrowanych uzytkownikow jest bezplatny.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2014-01-09 19:00:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > BC 'przelew na telefon' dla zarejestrowanych uzytkownikow jest
    > bezplatny.

    Możesz cos wiecej, bo nie do konca rozumiem?

  • 9. Data: 2014-01-09 20:38:40
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> w wiadomości
    http://www.bluecash.pl/info/faq i i tam znajdź przelew na telefon