  • 1. Data: 2003-07-05 12:51:52
    Temat: Szukam zagranicznej firmy autoryzujacej transakcje on-line
    Od: i...@o...pl

    Witam

    poszukuje firm, ktore zajmuja sie autoryzacja transakcji on-line. Czy Szanowni
    grupowicze posiadaja moze jakies namiary? Moze byc firma Polska ale chodzi mi
    by calosc autoryzacji przebiegala w jezyku angielskim. Kontaktowalem sie w tej
    sprawie z PolCardem posiadaja system bezpieczne zakupy, ale system jest tylko
    po polsku wiec odpada. Z ecardem juz bylo ciekawie, bo mozna bylo przeprowadzic
    calosc transakcji po angielsku, ale rozliczenie nastepowalo w PLN a nie moge
    przeciez dac w innych krajach cen w PLN, bo wtedy bylo by zero sprzedazy.
    Rozmawialem tez z gosciem odpowiedzialnym za CitiConnect i maja system ktory
    autoryzuje w jezyku Polskim i Angielskim, nie ma mozliwosci rozliczenia w innej
    walucie. Chcialem sie kontaktowac z CITI w innym kraju ale otrzymalem
    informacje ze CitiConnect narazie jest uzywany tylko w polsce
    (trwaja caly czas testy)

    Czekam na informacje od Panstwa

    Pozdrawiam: WJ

  • 2. Data: 2003-07-05 13:05:37
    Od: Wojciech Sobczuk <w...@U...pl>

    i...@o...pl wrote:

> [...]
    > walucie. Chcialem sie kontaktowac z CITI w innym kraju ale otrzymalem
    > informacje ze CitiConnect narazie jest uzywany tylko w polsce

    Swego czasu robilem rekonesans w tym wzgledzie i okazalo sie ze
    transakcje w Polsce na najlepszych warunkach osbluguje:
    http://www.2checkout.com/. Niestety nie korzystalem z ich uslug, takze
    nie jestem w stanie nic o nich powiedziec.

    Druga opcja bylo wtedy netbilling.com, ale byli drozsi (trzeba bylo
    placic im 1,5% i dodatkowo miec merchanta - a to byl koszt 5%).

    Daj znac jak juz znajdziesz jakies rozwiazanie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2003-07-05 13:47:07
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Sobczuk" <w...@U...pl> napisał w

    (...)

> [...]
    > http://www.2checkout.com/. Niestety nie korzystalem z ich uslug, takze
    > nie jestem w stanie nic o nich powiedziec.

    5.5% of Transaction Amount

    > Druga opcja bylo wtedy netbilling.com, ale byli drozsi (trzeba bylo
    > placic im 1,5% i dodatkowo miec merchanta - a to byl koszt 5%).

    Czy na pewno drożsi?

    BaLab

  • 4. Data: 2003-07-05 14:32:45
    Od: "Piotr" <piotr@centrum._cz>

    > calosc transakcji po angielsku, ale rozliczenie nastepowalo w PLN a nie
    moge
    > przeciez dac w innych krajach cen w PLN, bo wtedy bylo by zero sprzedazy.

    Hmmm... Allpay ma strony po angielsku, mozna podawac cene w pln/usd/euro -
    rozliczenie nastepuje w pln w/g kursu sredniego nbp.

    Pozdr.,
    Pioty

  • 5. Data: 2003-07-05 15:14:02
    Od: i...@o...pl

> [...]
    > placic im 1,5% i dodatkowo miec merchanta - a to byl koszt 5%).
    >
    > Daj znac jak juz znajdziesz jakies rozwiazanie.

    Witam

    Ja tez przymierzam sie do 2checkout.com, z tego co wiem jest dosyc znana firma
    na swiecie, i wstepne koszty tez sa minimalne, i jak na razie szybko
    odpowiadaja na maile, dzieki za link do tej drugiej stronki zaraz przejrze, jak
    juz bede miec zalatwiona autoryzacje to poinformuje cie z jakiego systemu
    korzystam.

    Pozdrawiam: WJ

  • 6. Data: 2003-07-05 15:15:25
    Od: i...@o...pl

    Witam

    Piotrze czy mogl bys mi podac www tego allpay, bo wchodze www.allpay.com i nic
    nie ma

    z gory dziekuje

    Pozdrawiam: WJ

  • 7. Data: 2003-07-05 18:07:48
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <2...@n...onet.pl>, i...@o...pl wrote:
> [...]
    > by calosc autoryzacji przebiegala w jezyku angielskim. Kontaktowalem sie w tej

    http://www.moneybookers.com

    Z tym ze jesli jest to transakcja karta dla ktorej kupujacy nie
    przeslal podpisanego oswiadczenia o zgodzie na obciazanie (moze byc
    skan), to placisz 8% prowizji. Jak przeslal to 5%.

    A jak sie zarejestruje to moze Ci przeslac placac samemu 3%, wtedy Ty
    nic nie placisz.

    Dodatkowo jest mozliwosc przesylania kasy z lokalnych bankow w
    kilkudziesieciu krajach (polski niestety nie, mimo ze sa takie kraje
    jak Czechy, Bulgaria czy Rumunia). Wtedy kupujacy placi 1% max 0.5 EUR.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 8. Data: 2003-07-05 18:35:05
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > http://www.moneybookers.com
    >
    > Z tym ze jesli jest to transakcja karta dla ktorej kupujacy nie
    > przeslal podpisanego oswiadczenia o zgodzie na obciazanie (moze byc
    > skan), to placisz 8% prowizji. Jak przeslal to 5%.

    Czy to jednocześnie oznacza, że oni biorą na siebie całe
    ryzyko?

    > Dodatkowo jest mozliwosc przesylania kasy z lokalnych bankow w
    > kilkudziesieciu krajach (polski niestety nie, mimo ze sa takie kraje
    > jak Czechy, Bulgaria czy Rumunia). Wtedy kupujacy placi 1% max 0.5 EUR.

    Brzmi nieźle - chyba trzeba będzie bliżej się temu przyjrzeć :-)
    A swoją drogą ciekawe dlaczego Polska z iloscią konsumentów
    nieporównanie większą od Czech czy Bułgarii jest tak ignorowana.

    Pix

  • 9. Data: 2003-07-09 10:29:02
    Od: i...@o...pl

> [...]
    > walucie. Chcialem sie kontaktowac z CITI w innym kraju ale otrzymalem
    > informacje ze CitiConnect narazie jest uzywany tylko w polsce

    PS. Najlepiej z funkcja wyboru USD/GBP?EURO itp....