  • 1. Data: 2003-07-05 10:08:55
    Temat: VW bank Plus konto vs mBank
    Od: Piotr Konieczny <p...@s...must.die>

    Witam!

    Czym oprocz oprocentowania roznia sie jeszcze te konta? Juz mialem zakladac
    konto w mBanku, kiedy ktos z Was zasugerowal VW, i chyba faktycznie oferta
    VW wydaje sie byc ciekawsza.

    --
    .::piko::.. ........................
    :GG: 2147700 | http://www.piko.tk::

  • 2. Data: 2003-07-05 10:40:23
    Temat: Re: VW bank Plus konto vs mBank
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Piotr Konieczny<p...@s...must.die>
    nagryzmolił(a) w news:Xns93AF7B99781FBpikospammustdiezerom@127.0.0.1:

    > Witam!
    >
    > Czym oprocz oprocentowania roznia sie jeszcze te konta? Juz mialem
    > zakladac konto w mBanku, kiedy ktos z Was zasugerowal VW, i chyba
    > faktycznie oferta VW wydaje sie byc ciekawsza.

    A ja mam pytanie - czym się różni konto e-direct od Plus konta??
    Bo na www prze Plus koncie jest tabela opłat i prowizji do e-konta.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relcaję i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 3. Data: 2003-07-05 11:34:28
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Czym oprocz oprocentowania roznia sie jeszcze te konta? Juz mialem
    zakladac
    > konto w mBanku, kiedy ktos z Was zasugerowal VW, i chyba faktycznie oferta
    > VW wydaje sie byc ciekawsza.
    czy VW ma serwis online? tzn. czy zmiany na rachunku są widoczne natychmiast
    czy może są aktualizacje kilka razy dziennie?
    pzdr
    paweł

  • 4. Data: 2003-07-07 19:57:24
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl>

    > A ja mam pytanie - czym się różni konto e-direct od Plus konta??

    Plus konto - brak karty + wyższe oprocentowanie rachunku ( :) )

    Janusz

  • 5. Data: 2003-07-08 15:59:05
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Janoush<janusz_a223a @ poczta.onet.pl>
    nagryzmolił(a) w news:becjbp$adq$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Plus konto - brak karty + wyższe oprocentowanie rachunku ( :) )

    Tzn coś jak emax i ekonto w mbanku??
    Przy przelewach są jakieś różnice?
    Można sobie założyć oba konta?? Czy może nie ma sensu i lepiej tylko
    e-direct?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl