    From: "Johny" <j...@c...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szukam osoby z kontem paypal
    Date: Fri, 28 Oct 2005 17:26:35 +0200

    "Georges" <g...@a...pl> wrote in message
    news:1130424663.047526.188360@g47g2000cwa.googlegrou
    ps.com...
    > Witam
    >
    > Poszukuje osoby posiadajacej mozliwosc przyjmowania wplat na paypal.com
    > i wysylanie ich do polski.
    > W najlibzszym czasie zamierzam sprzedac pare kosztowniejszych rzeczy na
    > ebay a to preferowana tam forma platnosci. Zainteresowani wiedza o co
    > chodzi.
    >
    > Oferuje solidne wynagrodzenie od kazdej transakcji :)

    Jest tylko jeden problem, ze zaden kupujacy nie wplaci pieniedzy na konto
    Pay Pal, ktore nie jest zweryfikowane z kontem sprzedajacego. Sam eBay
    przestrzega przed takimi praktykami i wyraznie nie bierze odpowiedzialnosci
    za takie transakcje. Ja osobiscie mam zweryfikowane konto Pay Pal w USA i
    bez problemu przesylam pieniadze do Polski, ale nie wiem czy znajdziesz
    kogos kto bedzie ryzykowal to, ze mu Pay Pal zblokuje konto, gdyz nie wolno
    przyjmowac wplat na inne konto niz to, ktore jest podpiete do konta na eBay.
    Chyba, ze miales na mysli aby ktos Twoje przedmioty sprzedawal poprzez swoje
    konto na eBay....To wowczas inna dyskusja...