  • 1. Data: 2002-07-08 14:22:06
    Temat: Szukam Bank
    Od: "Arnold Winkler" <s...@g...de>

    Hi,

    ja mieszkam w niemczech i tutaj sprzedaje software, nedlugo beddzie nasze
    produkty takze w polsce sprzedawane...
    Jaki Bank by panstwo mi oferowali, gdzie sie moge skontaktowac? ja nie mam
    dowodu albo paszportu polskiego.

    Arnold Winkler.

  • 2. Data: 2002-07-08 14:26:48
    Temat: Re: Szukam Bank
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 08, 2002 at 04:22:06PM +0200, Arnold Winkler wrote:

> [...]
    > produkty takze w polsce sprzedawane...
    > Jaki Bank by panstwo mi oferowali, gdzie sie moge skontaktowac? ja nie mam

    Moze cos rdzennie niemieckiego? Jakies DB24?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-07-08 17:22:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 08, 2002 at 06:24:03PM +0100, Mscislaw wrote:

    > Nehmen Sie bitte doch "Deutsche Bank Polen" - verfuegbar in mehreren
    > Polnischen Staedten...

    To jest grupa polskojezyczna a i pytanie bylo zadane po polsku.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-07-08 17:24:03
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    Halloechen Arnold,

    Nehmen Sie bitte doch "Deutsche Bank Polen" - verfuegbar in mehreren
    Polnischen Staedten...

    http://www.deutsche-bank.pl/
    oder
    http://www.deutsche-bank-24.pl/

    MfG,

    Mscislaw

  • 5. Data: 2002-07-08 21:21:22
    Od: "hosi" <hosi@USUŃ_TOo2.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał:

    > Nehmen Sie bitte doch "Deutsche Bank Polen" - verfuegbar in mehreren
    > Polnischen Staedten...

    Nie spuszczaj się, er kennt Polnisch...

  • 6. Data: 2002-07-08 23:15:09
    Od: "Arnold Winkler" <s...@g...de>