  • 11. Data: 2010-11-26 18:58:26
    Temat: Szczęśliwy epilog; Re: OF brak zwrotu lokat
    Od: " " <a...@g...pl>

    Na szczęście zagubione wczoraj (w czwartek) gdzieś w e-przestrzeni lokatki z
    OF dziś wróciły. Ciekawe, kto je przetrzymał: OF czy mbąk? Wróciły też lokaty
    OF, które planowo miały dziś (w piątek) powrócić, wszystko na tyle wcześnie,
    że dało się je jeszcze zagospodarować ;-) Jednym słowem wszystko dobrze się
    skończyło... Było trochę stresu, ale ze względu na szczęśliwy epilog mam
    zamiar kontynuować współpracę z OF, choć pewnie z jakimś ograniczeniem na
    ilość lokat zakładanych jednego dnia. ;-)

    Jednak czuję pewien niedosyt - mogliby zaproponować ciut wyższe oprocentowanie
    5,65, chociażby z uwagi na "straty moralne" i wygenerowanie kilku siwych
    włosów na mojej skroni. ;-)

  • 12. Data: 2010-11-26 19:18:36
    Temat: Re: Szczęśliwy epilog; Re: OF brak zwrotu lokat
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    a...@g...pl wrote:

    > Jednak czuję pewien niedosyt - mogliby zaproponować ciut wyższe oprocentowanie
    > 5,65, chociażby z uwagi na "straty moralne" i wygenerowanie kilku siwych
    > włosów na mojej skroni. ;-)

    5.65 efektywne proponują każdemu, kto ma tam jakieś rozsądne
    pieniądze...

    Dzisiaj gostek przekonywał mnie (3 tygodnie przed końcem lokat!),
    jak to się opłaca, jakie to korzystne itd. Więc mu zaserwowałem
    moją opinię (pisałem na grupę onegdaj) wraz z uzasadnieniem,
    opartym właśnie na usilności jego starań :-)
    Po jakimś czasie już tylko chciał się dowiedzieć, jakie warunki by
    mnie satysfakcjonowały :-)))

    Jak już jasno powiedziałem, że się przekonać do żadnej
    12-miesięcznej lokaty nie dam, i że nie mamy co rozmawiać, chyba
    że dojdą do 5.65 efektywnego na 3 miesiące, to na "odchodnym"
    zaproponował, że mnie zapozna z "lokatą timingową" - no i oberwał
    opinią p.b.b na temat struktur ;-)

    Na "otarcie łez" pozwoliłem mu zatelefonować znowu, jak dojdą do
    dobrych warunków na 3-miesięcznych.

    Gdyby tak wszyscy, to może by dopuścili do siebie trochę rozsadku :-)
    witrak()

  • 13. Data: 2010-11-26 19:26:07
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witrak() wrote:

> [...]
    > dobrych warunków na 3-miesięcznych.
    >
    > Gdyby tak wszyscy, to może by dopuścili do siebie trochę rozsadku :-)

    Nie chce mi się wierzyć, że jestem aż tak skuteczny ;-)

    Ale przed chwilą dostałem reklamę lokaty optymalnej 3-miesięcznej
    z 4.85% -> 6.02% efektywnego.

    Oj, dużą dziurę ma w grudniu OF/Getine Noble :-)))

    witrak()

  • 14. Data: 2010-11-26 19:31:25
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    \> Nie chce mi się wierzyć, że jestem aż tak skuteczny ;-)

    > Ale przed chwilą dostałem reklamę lokaty optymalnej 3-miesięcznej
    > z 4.85% -> 6.02% efektywnego.
    >
    > Oj, dużą dziurę ma w grudniu OF/Getine Noble :-)))

    Spojrzyj przytomnie na tą reklamę. I spojrzyj jeszcze raz :)) I jeszcze
    raz.
    http://openonline.pl/lokaty/info/102/

    wiatrak

  • 15. Data: 2010-11-26 23:45:37
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    wiatrak wrote:

> [...]
    > \> Nie chce mi się wierzyć, że jestem aż tak skuteczny ;-)

    > Spojrzyj przytomnie na tą reklamę. I spojrzyj jeszcze raz :)) I

    Popatrzyłem. I widzę to co widziałem.

    Jedyne, co mogę przypuszczać, to że nie doszacowałem oferty
    telefonicznej: może tam było 5.65 nominalne, tylko facet tak
    mętlił ? Bo nie sądzę, żeby wciskał ciemnotę skoro standardowa
    roczna jest na 5.25 nominalnie...

    A co ty widzisz w niej takiego ?

    witrak()