  • Data: 2003-04-09 11:45:05
    Temat: Re: Szanowni !
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uýytkownik Kamil Kosinski napisa¸:

    > Jezeli skorzystasz w tym przypadku z programow systematycznego
    > inwestowania (rozne nazwy w roznych TFI), to mozesz przy tym liczyc na
    > znizki w oplacie dystrybucyjnej. Pamiestaj jednak, ze najkrotsze z nich
    > opiewaja na 3-5 lat, a jezeli w tym czasie nie bedziesz mogl dotrzymac
    > systematycznosci wplat (bo np. stracisz prace) to towarzstwo na koniec
    > okresu umowy doliczy sobie zalegle wplaty.

    A jesli bede w mBanku wplacal sobie sam systematycznie pewne kwoty, to
    czy to nie bedzie rownowazne rozwiazanie z PSI? Tzn. inaczej pytajac czy
    bardziej oplaca sie PSI w jakims TFI czy wlasne wplaty w mBanku?
    Oczywiscie pytam tylko o finanse (koszt jednostki, oplaty), wiem ze sa
    inne kwestie typu systematycznosc, wytrwalosc itp.

    MiKo