  • Data: 2003-04-09 13:57:04
    Temat: Re: Szanowni !
    Od: Kamil Kosinski <k...@...tak.dalej> szukaj wiadomości tego autora

    pierwek wrote:
    > To zalezy od tego jak sie rozwija sytuacja na gieldach.
    > P.

    Wydaje mi się, że nie do końca. Zauważ, że nie pisałem o funduszach
    akcyjnych, po których można się spodziewać nawet bardzo dużych zysków,
    tyle tylko że z przekształceniem jednostek uczestnictwa na pieniądze
    trzeba się wstrzelić w hossę giełdową. Pisałem o funduszach stabilnego
    wzrostu i zrównoważonych. Ich konstrukcja, zapewnia że w dłuższej
    perspektywie nigdy nie będzie się do tyłu (choć oczywiście licząc
    miesiąc do miesiąca może się tak zdarzyć). Kwestia tego czy w okresie
    bessy dobra lokata bankowa (bo do tego sprowadza się pytanie poprzednika
    o mBank)będzie lepsza od funduszy wydaje się otwarta. Jednak jak pisałem
    w okresie hossy akcje ciągną w górę fundusze tak mocno, że żadna lokata
    nie może się im równać. jest to o tyle istotne, że cała dyskusja zaczęła
    się nie od pytania o to co zrobić, żeby za rok czy dwa mieć jak
    najwięcej pieniędzy, tylko o to co zrobić, żeby odłożyć sobie jakieś
    sensowne pieniądze na starość czy też tzw. czarną godzinę.