  • Data: 2016-05-21 00:01:26
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Gałka" nhn525$lh1$...@n...chmurka.net

    > Nie znam się na sądach.

    Więc dwaj ślepcy opowiadają sobie o urokach tęczy? ;)

    > Nie wiem czym się różni prowadzenie od orzekania.

    Ani nie wiesz o tym, że 'prowadzenie' to rzeczownik odczasownikowy
    od czasownika 'prowadzić' oraz tego nie wiesz, że słowo 'orzekania'
    w mianowniku wygląda tak -- 'orzekanie' i owo 'orzekanie' jest
    rzeczownikiem odczasownikowym od czasownika 'orzekać', który może
    objawić się nam w dwóch aspektach -- dokonanym i niedokonanym. :)

    -=-

    Zatem zaczekam cierpliwie, aż zrozumiesz, co znaczy:

    dojść iść i dochodzić
    skończyć, zakończyć kończyć

    w czym pomóc Ci może i grupa dyskusyjna pl.hum.polszczyzna, i słowniki,
    i poradnie językowe... Na grupie php znajdziesz niejedną kurę, ;) która
    potrafi także zapoznać Cię z sądami. :)

    Aby Ci dopomóc -- post ów kieruję na dwie grupy -- na banki i na polszczyznę. :)
    (niemal na pewno Qra odezwie się sama -- nie trzeba jej szukać)

    -=-

    Ustawa nie ruszyła a polskie ,,prawo'' jest dziurawe ,,z zasady''. ;)

    -=-

    BTW -- czy to Twój link zaprowadził do powiedzenie rzekomo
    JPiłsudskiego: ,,wam kury szczać prowadzać, nie politykę robić''?

    -=-

    Ty będziesz bredził, :) podpierając się wiedzą, której Ci brak, licząc
    na to, że ja będę tracił swój czas na szukanie treści i sensu w Twych
    pustych postach? :) To taktyka wielu ludzi -- znana mi całkiem nieźle,
    więc ja na to rozwiązanie raczej nie załapię się. :)

    Budzikowi napisałem, więc i Tobie napiszę -- mam teraz ,,romans'' z sądem,
    więc na jakiś czas zwolnię tempo pisania na grupach. :) 17 maja była rozprawa

    http://bialystok.so.gov.pl/e-wokanda.html
    Sygnatura sprawy: V U 964/14
    Data: 2016-05-17, Godzina: 13:30, Sala: Sala XI
    Wydział: V Wydział Pracy i Ubezpieczeń Społecznych
    Uwagi: wyrok
    Sędziowie: Marzanna Rogowska

    która teraz zabierze mi trochę czasu -- bo SO dosłownie zignorował wszystkie
    dowody świadczące na moją korzyść i pozostał przy dowodach zmyślonych przez
    biegłych sądowych. Później też będę zajęty -- wyjaśni to pismo, które wkrótce
    postawię na swej stronie: :)

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Renta/Renta.htm

    gdzieś na niemal samym dole. :) Pismo już jest, nawet ,,wydrukowane'', ale
    na razie trzeba zaczekać. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_