-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.nat.piap.pl!not-for-mail
From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: System w mBanku...
Date: Wed, 28 Jun 2023 21:17:36 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Message-ID: <m...@i...localdomain>
References: <m...@i...localdomain>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="nat.piap.pl:195.187.100.13";
logging-data="3092676"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
Cancel-Lock: sha1:TY0qktL7ik/+JhO0RB3K8Q5ElWY=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:668325
[ ukryj nagłówki ]Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> writes:
> Następnego dnia udaje się "złożyć wniosek" o lokatę. Aczkolwiek to
> pewnie wynik przerwy w działaniu banku w nocy, a nie moich działań.
>
> Tylko co dalej? Wniosek złożony, lokaty nie ma.
>
> Następnego dnia, myślę sobie, może coś źle zrobiłem, jeszcze raz,
> tym razem ze screenshotami, nowy wniosek. Lokaty nie ma.
>
> Mijają kolejne dni, lokaty jak nie było tak nie ma.
Dalszy ciąg: dostałem "rozwiązanie reklamacji". Udało się problem
rozwiązać. Lokat oczywiście wciąż nie ma.
Złożyłem drugą reklamację, tym razem na to, że wniosek (ten, któremu
zrobiłem screenshoty) nie został przetworzony. I znów mam "rozwiązanie
reklamacji".
Tym razem piszą, że mój ostatni wniosek także anulowali i nie mogą go
odnaleźć, więc "nie odnajdują nieprawidłowości" po swojej stronie.
I żebym złożył nowy wniosek... Ja naprawdę jestem spokojny, i staram
się podejmować (w szczególności istotne) decyzje bez emocji, ale jest
blisko.
Aaa, i żeby odwołać się od ich "decyzji", mam pojechać osobiście do
banku, wysłać im papierowe pismo, albo pogadać z mLinią. Innych
możliwości w XXI wieku nie ma.
Rozmawiam więc z mLinią (odebrali momentalnie, widocznie kwestia pory
dnia - aczkolwiek robot za pierwszym razem miał problemy i musiałem
zadzwonić ponownie). Ustalamy, że składamy odwołanie w ten sposób, ale
ponieważ to jest trudne (np. wysłanie screenshotów), to jednak mimo
wszystko wyślę to mailem, a oni to już sobie sprytnie połączą w jedno.
I, surprise surprise, z ich wstępnej odpowiedzi na mój mail wynika, że
to rzeczywiście nastąpiło.
... czekam dalej.
--
Krzysztof Hałasa
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.23 21:54 Krzysztof Halasa
- 28.06.23 22:20 Dawid Rutkowski
- 28.06.23 22:51 Krzysztof Halasa
- 29.06.23 14:14 J.F
- 29.06.23 18:40 Krzysztof Halasa
- 29.06.23 19:25 J.F
- 30.06.23 12:24 Dawid Rutkowski
- 30.06.23 13:52 J.F
- 01.07.23 00:36 Krzysztof Halasa
- 03.07.23 14:19 J.F
- 11.07.23 09:23 cef
- 11.07.23 10:33 Kamil Jońca
- 11.07.23 11:13 cef
- 17.07.23 16:35 Krzysztof Halasa
- 17.07.23 19:37 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Re: Prawo móżdżek...
- frankowicze odcinek NNN
- O wisienkach
- zysk NBP
- Dostałem nową kartę
- Velobank -- KK Mastercard
- cyrk Kometa
- uczcie się Anglicy
- no w końcu zadzwonił wnuczek
- zbyt silny złoty byłby problemem
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości
- 2024-05-07 Chess
- 2024-05-07 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-06 Re: Prawo móżdżek...
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-25 O wisienkach
- 2024-04-25 zysk NBP
- 2024-04-23 Dostałem nową kartę
- 2024-04-22 Velobank -- KK Mastercard
- 2024-04-21 cyrk Kometa
- 2024-04-19 uczcie się Anglicy
- 2024-04-16 no w końcu zadzwonił wnuczek
- 2024-04-11 zbyt silny złoty byłby problemem