  • 1. Data: 2013-03-20 08:01:21
    Temat: Sync - spam
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Dostałem dzisiaj (oczywiście nie zamawiałem) reklamowy spam od Sync'a.
    Mniejsza jednak z tym, jeden produkt zwrócił moją uwagę jako całkiem
    korzystny tj. kredyt odnawialny : prowizja za przyznanie 0,5% (w innych
    psuedo bankach wirtualnych typu mBank to chyba jest 1,8%), za
    przedłużenie taka sama, a oprocentowanie 10,64% (u konkurencyjnego
    wirtualnego banku prawie dwa razy tyle).

    Może się komuś przyda takie info, bo ja o tym produkcie nie wiedziałem
    (że jest nawet całkiem dobry), a dowiedziałem się przypadkiem.

    Mr. Owl

  • 2. Data: 2013-03-20 08:38:26
    Temat: Re: Sync - spam
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-20 08:01, Pan Sowa napisał(a):
> [...]
    > a oprocentowanie 10,64% (u konkurencyjnego wirtualnego banku prawie dwa razy tyle).

    Dla mnie mało korzystne... Korzystne jest np. Mille, co prawda prowizja
    1%, oprocentowanie różnie, od 10 do 18, ale: dają czasem promocyjne oferty
    debetu na rok, bez żadnej prowizji, obliczają limit chyba wg miąchania *)
    na koncie, za średnie miąchanie ok. 30 tysięcy miesięcznie przez 9 miesięcy
    dali 35 tysięcy debetu. Żadnych dokumentów, żadnych zaświadczeń o zarobkach,
    i to komuś bez jakiejkolwiek historii kredytowej w BIKu, po prostu wyklikane
    w minutę.

    No i najważniejsze: przez 7 dni w miesiącu nie pobierają odsetek za
    wykorzystany debet :)

    *) miąchanie: bezcelowe przelewy z konta w jednym banku na konto w innym
    banku, najchętniej pieniędzmi banku, w ramach debetu, spłacanego w tym
    samym dniu.

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-03-20 08:43:09
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2013-03-20 08:38, TrzyLinie pisze:
> [...]
    > debetu na rok, bez żadnej prowizji, obliczają limit chyba wg miąchania *)

    Nie rozumiem... w jaki sposób 1% jest bardziej korzystne niż 0,5%, a
    10-18% (załóżmy że średnio 14%) korzystniejsze od 10,64% ?

    Rozumiem łatwość przyznania ale zakładając że to nie jest problem to
    jednak Sync wychodzi korzystniej.

  • 4. Data: 2013-03-20 09:08:28
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-20 08:43, Pan Sowa napisał(a):

> [...]
    > (załóżmy że średnio 14%) korzystniejsze od 10,64% ?
    >
    > Rozumiem łatwość przyznania ale zakładając że to nie jest problem to jednak

    Jest jeszcze siedmiodniowa bezodsetkowość. Ważona korzyść jest dla mnie
    dużo wyższa, bo nie zamierzam korzystać z debetu w taki sposób, żeby za
    niego płacić - waga oprocentowania to dla mnie zero.

    --
    TrzyLinie

  • 5. Data: 2013-03-20 15:58:50
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 20.03.2013 o 08:38 TrzyLinie <t...@o...pl> pisze:

> [...]
    >

    > *) miąchanie: bezcelowe przelewy z konta w jednym banku na konto w innym
    > banku, najchętniej pieniędzmi banku, w ramach debetu, spłacanego w tym

    A czy testowałeś taki scenariusz:
    - wylewasz z Mille do innego banku na maksymalny okres bez pobierania
    odsetek np. cały dostępny debet (7 dni, które rozumiem jako 7 przejść
    przez 00:00),
    - po 7 dniach oddajesz, to co "pożyczyłeś" powyżej,
    - dodatkowo wykonujesz (jak to nazwałeś) miąchanie, ale już po
    wykorzystaniu 7 dniowego okresu bezodsetkowego, najlepiej kilka razy w
    miesiącu.
    Jeśli wykonywałeś coś takiego, to czy możesz potwierdzić, że Mille nie
    naliczyło Ci za to odsetek?

    [sas]

  • 6. Data: 2013-03-20 18:50:05
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-20 15:58, sas napisał(a):

> [...]
    > 7 dniowego okresu bezodsetkowego, najlepiej kilka razy w miesiącu.
    > Jeśli wykonywałeś coś takiego, to czy możesz potwierdzić, że Mille

    Nie, tego jeszcze nie testowałem. Osobiście testowałem tylko wylew
    całego debetu na pełne siedem dni (np. we środę wylew i w kolejną
    środę wlew).

    Kumpel też testował wylew na 14 dni - ostatnie siedem dni okresu
    rozliczeniowego i pierwsze siedem dni nowego okresu rozliczeniowego
    - nie pobrali odsetek, mimo, że infolinia twierdziła, że pobiorą
    odsetki - spróbował opierając się na regulaminach i przekonał się,
    że miał rację. Trzeba pamiętać, że u nich okres rozliczeniowy
    debetu trwa od ostatniego dnia miesiąca do przedostatniego dnia
    następnego miesiąca.

    --
    TrzyLinie

  • 7. Data: 2013-03-20 19:43:30
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 20.03.2013 o 18:50 TrzyLinie <t...@o...pl> pisze:

    > Nie, tego jeszcze nie testowałem. Osobiście testowałem tylko wylew
    > całego debetu na pełne siedem dni (np. we środę wylew i w kolejną
    > środę wlew).

    to tak samo jak ja, też wylew całości debetu na 7 dni i wlew. dodatkowych
    debetów, wylew i wlew tego samego dnia po wykorzystaniu 7-dniowego
    bezodsetkowego, nie próbowałem.
    może znajdzie się ktoś odważny?? :)

    [sas]

  • 8. Data: 2013-04-06 07:11:37
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-20 19:43, sas napisał(a):

    > to tak samo jak ja, też wylew całości debetu na 7 dni i wlew. dodatkowych
    > debetów, wylew i wlew tego samego dnia po wykorzystaniu 7-dniowego bezodsetkowego,
    > nie próbowałem. może znajdzie się ktoś odważny?? :)

    W końcu tak zrobiłem w poprzednim miesiącu i nie pobrali żadnych odsetek!

    --
    TrzyLinie

  • 9. Data: 2013-04-06 09:03:37
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 06.04.2013 o 07:11 TrzyLinie <t...@o...pl> pisze:

    > W końcu tak zrobiłem w poprzednim miesiącu i nie pobrali żadnych odsetek!

    Dzięki za dobre wieści :)

    [sas]