  • 1. Data: 2013-06-11 23:21:32
    Temat: Sync sie rozSynchronizowal i padl
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    od 21 z hakiem mulilo, mulilo, mielilo az sie nie dalo nic zrobic.

    A teraz wylaczyli juz calkiem:

    "Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, że mogą występować czasowe ograniczenia w dostępie do
    Portalu Alior Sync.
    Obecnie trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu. Bardzo
    przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji."

    PS
    Jak pogodzić jedną pensję z kontem rozsądnym Alior i Alior Sync? Oba banki chcą
    przelewu wynagrodzenia do nich, a ja pensję mam ino jedną!

  • 2. Data: 2013-06-12 10:54:37
    Temat: Re: Sync sie rozSynchronizowal i padl
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 11.06.2013 forestdumb <...@...z> napisał/a:

    > Jak pogodzić jedną pensję z kontem rozsądnym Alior i Alior Sync? Oba banki chcą
    > przelewu wynagrodzenia do nich, a ja pensję mam ino jedną!

    Zwyczajnie- zadysponować przelew części wynagrodzenia (kwotowo
    lub procentowo). Chyba że pracodawca odmówi, bo ma np. system
    płacowy z ubiegłego tysiąclecia ;-)

    Co poniektóre banki same już uprzejmie to podpowiadają,
    vide: http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/dyspozycja.p
    df

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 3. Data: 2013-06-13 09:45:12
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-11 23:21, forestdumb pisze:
> [...]
    > Obecnie trwają prace nad przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.
    > Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej

    chyba rozsynchronizowanie trwa nadal.
    Stan konta się nie odświeża, brak dzisiejszej historii, zrobiłem przelew
    i nie widać go nigdzie, mam nadzieję, że poszedł

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2013-06-13 11:27:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "lolekanabolek" 51b97886$0$1468$6...@n...neostrada.pl

    > chyba rozsynchronizowanie trwa nadal.
    > Stan konta się nie odświeża, brak dzisiejszej historii, zrobiłem przelew i nie
    widać go nigdzie, mam nadzieję, że poszedł

    A u mego SynCka Jest OK.
    Może nie mają panowie tak zwanego podejścia do swych pociech?!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-06-13 11:38:04
    Od: pws <p...@g...com>

    Aż się zalogowałem i sprawdziłem - u mnie też wszystko ok.

  • 6. Data: 2013-06-13 11:42:29
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-13 11:38, pws pisze:
    > Aż się zalogowałem i sprawdziłem - u mnie też wszystko ok.

    a robiliście dzisiaj przelewy??

    na stronie do logowania mają info:

    "Uprzejmie informujemy,

    że mogą dzisiaj występować dłuższe czasy aktualizacji salda po wykonaniu
    dyspozycji w bankowości internetowej.

    Przepraszamy za ewentualne niedogodności wynikające z tej sytuacji."

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2013-06-15 16:23:17
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Jun 2013 11:42:29 +0200, lolekanabolek napisał(a):

> [...]
    > dyspozycji w bankowości internetowej.
    >
    > Przepraszamy za ewentualne niedogodności wynikające z tej sytuacji."

    Uważaj, bo w Aliorze też to miałem raz albo dwa razy. Puściłem przelew
    ale patrzę nigdzie go nie ma. Myślę sobie cholera pewnie nie dałem
    zatwierdź. Puściłem jeszcze raz no i później okazało się, że poszły
    dwa :/ Na moje szczęście na mój rachunek, więc miałem fart.

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2013-06-17 16:10:10
    Od: rivaldo <e...@g...com>

    synec mi dziala normalnie. wszystko gralo kiedy robilem przelewy