  • 1. Data: 2012-10-08 13:27:20
    Temat: Sync a Blue Cash
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Ello

    Czy tylko w moim czytniku pdf-ów nie ma listy banków do przelewów
    natychmiastowych z Synca?
    Plik regulamin_bluebash_w_bankowosci_elekt_alior_sync.pdf ze strony:
    http://www.sync.pl/informacje/Przydatne+Dokumenty
    Piąta, ostatnia, strona pdf-a jest cała czysta.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-10-08 13:37:18
    Temat: Re: Sync a Blue Cash
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 13:27:20 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Piąta, ostatnia, strona pdf-a jest cała czysta.
    Potwierdzam - u mnie to samo.

    --
    Franc

  • 3. Data: 2012-10-08 13:39:27
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-10-08 13:27, Zbynek Ltd. pisze:
    > Piąta, ostatnia, strona pdf-a jest cała czysta.

    potwierdzam, pusta - Adobe Reader X.

    pzdr
    Zyga

  • 4. Data: 2012-10-08 14:13:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 października 2012 13:27:04 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd.
    napisał:
    > Plik regulamin_bluebash_w_bankowosci_elekt_alior_sync.pdf ze strony:
    >
    > http://www.sync.pl/informacje/Przydatne+Dokumenty
    >
    > Piąta, ostatnia, strona pdf-a jest cała czysta.
    Natychmiastowe w syncu to bluecash
    https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki
    Tu popatrz

  • 5. Data: 2012-10-08 15:57:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    napisał:

    > Natychmiastowe w syncu to bluecash
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki
    > Tu popatrz

    Dzięki.
    P.S. No tak, pisane razem :-) Dopiero teraz zauważyłem. Nie licząc
    "blubash" w nazwie pliku, które i tak nic nie wnosi po zmianie "b"
    na "c".

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2012-10-12 11:24:37
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 13:27:20 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):
    > Czy tylko w moim czytniku pdf-ów nie ma listy banków do przelewów
    > natychmiastowych z Synca?

    Sync jest wymieniony w bluecashu.
    A co do bluecash, to u mnie kilka ostatnich prób wykonania przelewów
    ekspresowych zakończyło się fiaskiem - zaraz po wysłaniu przyszedł mail że
    nie udało się wykonać i niezwłocznie zwrócą...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 7. Data: 2012-10-12 12:04:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    napisał:

    > Natychmiastowe w syncu to bluecash
    > https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki
    > Tu popatrz

    Lista nieprawdziwa. Meritum jest, a nie przyjmuje od Synca, ze
    stosownym komunikatem przy próbie wykonania przelewu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 8. Data: 2012-10-14 01:04:24
    Od: www2 <t...@g...com>

    no ja tam nie widzę już meritum jako obsługiwanego banku

    w piątek rano wysłałem natychmiastowy z synca, przyjęto przelew i do godziny go
    zwrócono

    wcześniej kiedyś doszedł w mintę, a teraz tak jak wyżej piszę - nie widzę, że Meritum
    przyjmuje te przelewy

    chyba już po tym banku :)

  • 9. Data: 2012-10-14 10:21:41
    Od: quiris <l...@b...biz>

    W dniu niedziela, 14 października 2012 01:04:24 UTC+2 użytkownik www2 napisał:
    > no ja tam nie widzę już meritum jako obsługiwanego banku

    Strona https://bluecash.pl/info/obslugiwane_banki zmienia się często bardzo
    dynamicznie. Swego czasu zauważyłem, że znikł z tej strony BGŻ. Zadzwoniłem do BC i
    powiedziano mi, że mają awarię i pracują intensywnie, żeby BGŻ wrócił na listę. Po
    dwóch dniach pojawił się ponownie. Myślę, że MeritumBank pojawi się na tej stronie
    wkrótce.

    --
    Pozdrawiam,
    Robert Błaut

  • 10. Data: 2012-10-14 10:44:34
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    quiris napisał(a) :

> [...]
    dwóch dniach pojawił się ponownie. Myślę, że MeritumBank pojawi się na tej stronie

    Nie tyle niech się pojawi na stronie, co niech działają przelewy :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]