eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › [Sync] Z czym dzwonią?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2012-08-03 13:47:37
    Temat: [Sync] Z czym dzwonią?
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Dzwoniła właśnie jakaś babka z Synca celem przekazania mi niesamowitych informacji o
    ile podam
    jej wszystkie swoje dane, numer krakowski i zupełnie mi nieznany. Spuściłem
    oczywiście na drzewo.

    Ktoś wie z czym wydzwaniają?

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2012-08-03 15:34:11
    Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
    Od: " dym80" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konfabulator <w...@g...pl> napisał(a):

    > Dzwoniła właśnie jakaś babka z Synca celem przekazania mi niesamowitych
    informa
    > cji o ile podam
    > jej wszystkie swoje dane, numer krakowski i zupełnie mi nieznany. Spuściłem
    ocz
    > ywiście na drzewo.
    >
    > Ktoś wie z czym wydzwaniają?
    >

    A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)

    P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 3. Data: 2012-08-03 16:08:11
    Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
    Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)

    Po tym jak przelew natychmiastowy trwał u nich 3 dni, nie udał się, a zgłoszenie
    reklamacji trwało
    prawie godzinę i dostałem tylko zwrot kwoty bez słowa wyjaśnienia, czego się
    domagałem, to nie
    używam tego dziadostwa w ogóle, więc raczej o to nie chodziło.

    >
    > P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta
    >

    A jak to zrobić?

    Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich cudny
    multimedialny
    system nie obsługuje tabletów ani skype...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 4. Data: 2012-08-03 16:08:34
    Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
    Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > A nie zgłaszałeś żadnego błędu? Mnie dzisiaj prosili o zrzuty ekranu :)

    Po tym jak przelew natychmiastowy trwał u nich 3 dni, nie udał się, a zgłoszenie
    reklamacji trwało
    prawie godzinę i dostałem tylko zwrot kwoty bez słowa wyjaśnienia, czego się
    domagałem, to nie
    używam tego dziadostwa w ogóle, więc raczej o to nie chodziło.

    >
    > P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta
    >

    A jak to zrobić?

    Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich cudny
    multimedialny
    system nie obsługuje tabletów ani skype...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 5. Data: 2012-08-03 16:24:40
    Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
    Od: " dym80" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konfabulator <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > > P.S. można ustawić sobie hasło do weryfikacji konsultanta
    >
    > A jak to zrobić?
    >
    > Spytałbym co to za oferta w WO, ale jestem na urlopie, a jak wiadomo ich
    cudny
    > multimedialny
    > system nie obsługuje tabletów ani skype...

    Zadzwoniłem na (12) 370 71 00 i tam z konsultantem ustaliłem hasło.
    Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na
    początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem,
    nie odwrotnie :) Jeszcze nie testowałem tego sposobu, zobaczymy jak wyjdzie w
    praniu. Uprę się o pierwszeństwo weryfikacji.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 6. Data: 2012-08-03 22:17:35
    Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
    Od: " Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu. Na
    > początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym hasłem,
    > nie odwrotnie :)

    Więc, za przeproszeniem oczywiście, po chuj komu to hasło? Temu kto to wymyślił
    dałbym nagrodę
    przygłupa roku.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 7. Data: 2012-08-09 23:06:12
    Temat: Re: [Sync] Z czym dzwonią?
    Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Konfabulator <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > dym80 <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
    >
    > > Pociągnąłem rozmowę dalej i okazuje się, że ten sposób też jest bez sensu.
    Na
    >
    > > początku konsultant weryfikuje mnie, a potem mogę ja jego ustalonym
    hasłem,
    > > nie odwrotnie :)
    >
    > Więc, za przeproszeniem oczywiście, po chuj komu to hasło? Temu kto to
    wymyślił
    > dałbym nagrodę
    > przygłupa roku.

    Dzisiaj miałem telefon z AS. Z weryfikacją obustronną nie było problemu. Na
    początku poprosiłem o hasło, konsultant nie był zaskoczony, wręcz
    przygotowany. Potem on weryfikował mnie.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1