  • 1. Data: 2013-01-15 15:14:04
    Temat: Sync 5% a "wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę"
    Od: Kris <k...@g...com>

    1.Czy ktos pytał juz oficjalnie synca jak defioniuja i co uznaja za "wpływ z tytułu
    wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę"?
    2.Czy wpływ 50zł z tytułu umowy zlecenia też będzie uznany za "wpływ z tytułu
    wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę"?

  • 2. Data: 2013-01-15 15:17:25
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 15:14:04 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    >
    > 2.Czy wpływ 50zł z tytułu umowy zlecenia też będzie uznany za "wpływ z tytułu
    wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę"?

    Pytałem co do tytułu i kwoty. Odpisali:

    ===============
    Odpowiadając na Pana kolejne pytanie pragnę poinformować, że aby wpływ na rachunek
    spełniał regulaminowe warunki, powinien jednoznacznie wskazywać na zasilenie konta z
    tytułu wynagrodzenia, natomiast Nadawcą przelewu powinien być bezpośrednio
    Pracodawca. Kwota przelewu nie jest weryfikowana przez Bank.
    ===============

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-01-15 17:21:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    tytułu wynagrodzenia, natomiast Nadawcą przelewu powinien być bezpośrednio
    Pracodawca. Kwota przelewu nie jest weryfikowana przez Bank.

    a jak ktoś ma DG i sam sobie płaci to też warunek przelewu wynagrodzenia
    będzie spełniony?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-01-15 17:48:42
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 15 Jan 2013 17:21:55 +0100, RobertS napisał(a):

    > a jak ktoś ma DG i sam sobie płaci to też warunek przelewu wynagrodzenia
    > będzie spełniony?

    Teoretycznie powinno, w praktyce, jak to w tym banku, może być różnie, a
    informację z pierwszej ręki będę miał za miesiąc.

    AK

  • 5. Data: 2013-01-16 03:32:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" kd3vnj$15k$...@n...icpnet.pl

    > a jak ktoś ma DG i sam sobie płaci to też warunek
    > przelewu wynagrodzenia będzie spełniony?

    Nie wiem, ja Wy, Szanowne Grupowiczanki i Szanowni Grupowicze,
    ale ja, gdy już zostanę ;) miliarderem, nie będę zadawał się
    z hołotą, :) której pracodawcy płacą nędzne grosze. ;) Dzięki
    Wiewiórkom i SyneCkom Polacy będą wkrótce zarabiali krocie!!!

    -=-

    Czy ten wątek mam rozumieć w ten

    -- SyneCek zwróci mi 5% od moich wpływów opatrzonych tytułem 'wynagrodzenie'

    sposób?

    Bo jeśli tak -- chyba firmowe konto merytoryczne do czegoś przyda się. :)

    -=-

    Kto następny da (i ile da) za wlewanie wynagrodzenia? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-01-16 10:13:15
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 03:32:56 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czy ten wątek mam rozumieć w ten
    > -- SyneCek zwróci mi 5% od moich wpływów opatrzonych tytułem 'wynagrodzenie'
    > sposób?

    Możesz, ale to nie będzie właściwe wnioskowanie :)

    AK

  • 7. Data: 2013-01-16 13:03:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" fiuqmedq14lh$....@4...net

    > Możesz, ale to nie będzie właściwe wnioskowanie :)

    Więc SyneCek nie daje 5% od wynagrodzenia? W takim
    razie na razie nie zwiększę swoich poborów. ;)
    A zważywszy niewybredność wiewiórkową -- nawet
    zmniejszę. :)

    O co zatem idzie (kica?) w tych 5%?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-01-16 13:14:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 stycznia 2013 13:03:28 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > O co zatem idzie (kica?) w tych 5%?
    Zaloguj się do panelu transakcyjnego Twojego lub Twoj mamy i przeczyatj wiadomość z
    dnia 03-01-2013

  • 9. Data: 2013-01-16 13:15:20
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 16 Jan 2013 13:03:28 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > O co zatem idzie (kica?) w tych 5%?

    O to, że wzorem taty, AS wziął się za ograniczanie swej szczodrobliwości,
    na szczęście niespecjalnie mocno. Żeby mieć pińć procent, trzeba się
    wynagrodzić, ewentualnie któryś z pozostałych warunków spełnić.

    AK

  • 10. Data: 2013-01-16 19:34:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 9...@g...co

    > O co zatem idzie (kica?) w tych 5%?

    : Zaloguj się do panelu transakcyjnego Twojego lub Twoj
    : mamy i przeczyatj wiadomość z dnia 03-01-2013

    [przeczytaj, przeczytaj -- przecież ja czytać nie umiem...]

    A... No, przeczytam, oczywiście...

    [jakby tu podstępnie wydobyć z nich tę informację...
    Wnioskując po niskiej (50 PLNów) kwocie -- być może
    SyneC nie zapłaci cofki, póki nie wpłyną pobory?...
    ludzie są jednak okrutni -- przeczytaj... jakbym ja
    nic lepszego nie miał do robienia...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'