    From: "Zeus" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Supermarket w mBanku
    Date: Wed, 25 Feb 2004 08:59:05 +0100

    > Chciałem się trochę pobawić agresywnymi funduszami akcji (tak sobie
    > pospekulować)

    no to platformy forexowe :-)

    > dużej gotówki, raczej chodzi mi o naukę no i może :-) uda się zarobić

    jak zagrasz i starcisz to te nauke na dlugo zapamiatasz

    > (bardziej procentowo niż kwotowo bo wiadomo jak zainwestuję 2kzł to nawet
    > jak bym 100% zarobił to i tak nie wiele) coś w krótkim dystansie
    > inwestycyjnym.

    a tak na serio skoro wiesz ze zarobek 2000 to nie jest duzo to mysle ze
    starata 400 zl tez cie nie zalamie. wiec zagraj na akcjach przy 2K
    prowizynie sie juz oplaca. nie stracisz wiecej niz 400 - 500 a nauczuc tez
    sie czegos mozna

    pozdr
    Zeus