  • Data: 2009-03-15 20:26:18
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:gpjob2

    > Właśnie stąd.

    Czyli skąd? Bo jak dotąd nie napisałeś :)

    > Przecież nie będę Ci tłumaczył mojego biznesu i planów?

    No nie, ale znów piszesz coś, co się kupy nie trzyma.
    Twierdzisz, że stać Cię na kupno auta za gotówkę, ale zdecydowałeś się na
    kredyt.
    Innymi słowy nie stać Cię na kupno za gotówkę, bo zrobiłbyś to, zamiast
    pakować się w odsetki.

    > Szczególnie, kiedy tuż przed końcem nie pozwalają wykupić i zabierają
    > całkowicie spłacone auto. ;-)

    A dlaczego nie mieliby pozwolić na wykup?

    > Cholernie szybko spłacam kredyt.

    Musiałbyś o wiele szybciej, niż samochód traci na wartości.
    4 lata jakoś mi tu nie bardzo pasują. No chyba, że nie brałeś na 100%
    wartości.