  • Data: 2009-03-16 08:37:56
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hmmm... pierwsze słyszę o limicie kilometrów.
    > Znaczy się jak się go przekroczy, to auto idzie na parking i nie zarabia
    > na siebie?

    nie, płacisz za każdy przejechany km powyżej limitu np. 30 gr, ale to
    ile wynosi limit km określone jest w umowie, miałem np. taką że w roku
    max 40kkm i w ciągu 4 lat 160kkm, można mieć limit 100kkm rocznie, ale
    to wszystko jest kwestia ceny ;-)

    > A jeśli odda to co? :)

    za ponadnormatywne zużycie się płaci, wyobraź sobie, że pożyczyłeś auto
    na kilka dni i robiłeś z nim "straszne" rzeczy, jak myślisz jak
    zareaguje na to wypożyczalnia jak będziesz oddawał samochód?

    --
    pozdrawiam
    RobertS