  • 11. Data: 2009-01-07 13:59:56
    Temat: Re: Strefa Gazy
    Od: "Dieter" <d...@W...gazeta.pl>

    "Izraelscy żołnierze ratują Palestyńczyków przed katastrofą"

    http://wiadomosci.onet.pl/1892363,441,item.html

    A pozniej wszyscy sie dziwia, ze Dieter lubi ich inaczej.

    D.

  • 12. Data: 2009-01-07 17:31:49
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > "Izraelscy żołnierze ratują Palestyńczyków przed katastrofą"
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1892363,441,item.html
    >

    > A pozniej wszyscy sie dziwia, ze Dieter lubi ich inaczej.

    jak ktoś jest "miłośnikiem" jednej ze stron to musi być normalny inaczej.
    Jeśli dużo gorsze okrucieństwa się dzieją przez lata choćby w Somalii to
    jest cisza a może tam czasem w niszowych czasopismach się jakiś felieton
    ukaże a jak pare osób na krzyż się pozabija z żydów albo arabów to wielkie
    halo i koniec świata..
    Wojna to jest wojna i będą się zabijać a w dodatku wszelkie prawa człowieka
    na wojnie to mają zastosowanie ale jak obok jakiś dziennikarz jest, a obie
    strony się dziećmi tu zasłaniały od zarania konfliktu i teraz halo że np.
    dzieci zabite jak się taki hamasowy pajac zasłania dziećmi i strzela.. dla
    mnie to oni powinni się wszyscy powybijać nawzajem i do tego jeszcze razem z
    ruskimi to będzie może przez pare miesiecy trochę spokoju.

    pzdr,
    dkzzzzzzz.

  • 13. Data: 2009-01-07 17:46:30
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Dieter" <d...@W...gazeta.pl> pisze:

    > "Izraelscy żołnierze ratują Palestyńczyków przed katastrofą"
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/1892363,441,item.html
    >
    > A pozniej wszyscy sie dziwia, ze Dieter lubi ich inaczej.
    >
    > D.

    Ty powinieneś im płacić ciężką forsę za prawo do kochania ich wzorem USA ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Uważaj na swoich wrogów, bo oni są pierwsi, którzy odkryją twoje błędy.