  • 1. Data: 2002-06-14 08:30:06
    Temat: Strategia marketingowa Mbanku
    Od: "Maxap" <m...@g...de>

    Serdecznie witam !!!

    Chciałbym Was prosic o pomoc,...
    otóż mam przygotować strategię marketingową MBanku jako jej cele założyłem
    :

    - podwojenie wartosci depozytów złozonych w MB
    - wzrost liczby klientów

    cele może abstrakcyje ale nie ważne, czy macie jakieś pomysły na inne cele i
    na sposoby ich osiągnięcia, zarówno tych nowych zaproponowanych przez Was
    jak i tych moich.

    Mam jescze 2 pytania natury formalnej:

    - jaka jest wartość obecnie zgromadzonych depozytów w MB?
    - jaki procent klientów korzystających z banków internetowych wogóle, jest
    klientami MBnaku?

    oczywiście wartości mogą być przyblizone i nie poparte konkretnymi
    statystykami

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2002-06-14 08:49:51
    Temat: Re: Strategia marketingowa Mbanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > - jaka jest wartość obecnie zgromadzonych depozytów w MB?

    ponad 1,5 mld zlotych

    > - jaki procent klientów korzystających z banków internetowych wogóle, jest
    > klientami MBnaku?

    220 tysiecy klinetow, co stanowi ponad 25% ogolu wszystkich "internetowych"
    klinetow (Inteligo ok. 20%)

  • 3. Data: 2002-06-14 08:55:55
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    AMRA wrote:

    > 220 tysiecy klinetow, co stanowi ponad 25% ogolu wszystkich
    > "internetowych" klinetow (Inteligo ok. 20%)

    pleonazm (masło maślane) ... wystarczyło napisac:

    > 220 tysiecy klinetow, co stanowi ponad 25% ogolu wszystkich
    > klinetow (Inteligo ok. 20%)

    bowiem oczywiście:

    klinet = KLIent (inter)NETowy

    :))

  • 4. Data: 2002-06-14 08:59:09
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > bowiem oczywiście:
    >
    > klinet = KLIent (inter)NETowy

    Czy ja wiem czy takie oczywiste ??? :)
    Moja promotor nie uznala tego za rzecz hehehe oczywista ;)
    w mBanku jest to owszem klient Internetowy, ale w marmurkach juz nie! To
    zwykly klient z dostepem do kanalu internetowego.

  • 5. Data: 2002-06-14 08:59:19
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    AMRA wrote:

> [...]
    > w mBanku jest to owszem klient Internetowy, ale w marmurkach juz nie!
    > To zwykly klient z dostepem do kanalu internetowego.

    A nie, no to juz klinet-kanalia ;)

  • 6. Data: 2002-06-14 09:22:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > na sposoby ich osiągnięcia, zarówno tych nowych zaproponowanych przez Was

    Tak BTW - w ciagu roku zdobyli 1 mld, w ciagu nastepnego pol - 0,5 mld - to
    znaczy ze na podwojenie depozytow potrzeba 1,5 roku ;)
    Co do wzrostu klientow czy ja wiem czy to taka abstrakcja???
    W ciagu pol roku zdobyli tyak cos duuuuzo ponad 70 tys klientow ;)

    I pamietaj wzrost bez zakladanej wielkosci docelowej... :)

  • 7. Data: 2002-06-14 09:26:37
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik Robert <mKarta@kasuj-to_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aecbaj$v38$...@t...icpnet.pl...

    [...]
    > A nie, no to juz klinet-kanalia ;)

    No, bardzo mi miło! A może wpuszczony w kanał?!

    8-)

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 8. Data: 2002-06-14 19:16:25
    Od: "Maxap" <m...@g...de>

    widzę ze dyskusja poszła troche w druga strone, mi raczej chodzilo o sposoby
    zrealizowania tych celow /nawet trudno wykonalne/

  • 9. Data: 2002-06-16 10:16:05
    Od: "Krzysiek Stefański" <s...@n...netscape.com>

    Użytkownik "Maxap" <m...@g...de> napisał w wiadomości
    > widzę ze dyskusja poszła troche w druga strone, mi raczej chodzilo o
    sposoby
    > zrealizowania tych celow /nawet trudno wykonalne/

    mBank przyciagnal tylu klientow bo:
    1. byl pierwszy z taka oferta
    2. oferowal neiporownywalnie wysokie oprocentowania na RORze
    3. oferowal zerowe oplaty
    4. konto mozan bylo zalozyc szybko i bez zbednych formalnosci
    5. dostawalo sie 2 ladne karty za friko
    6. zadnych ograniczen co do sald itp.

    obecnie bedzie troche gorzej, bo:
    1. oprocentowanie jest juz porownywalne z innymi ofertami (chcociaz ciagle
    najwyzsze, chyba :-) )
    2. inne banki "od razu" wyszly z podobnymi ofertami dla swoich klientow
    takze teraz krzywa wzrostu ilosci klientow mBanku troche poziomuje sie

    co moznaby zrobic:
    1. stale dywersyfikowac uslugi - patrz oferowac nowe produkty bankowe w
    stylu ekarty, lokat, linii kredytowych i czego jeszcze dusza zapragnie itp
    2. minimalizowac formalnosci ziazane z korzystaniem z produktow bankowych
    (na tym to chyba polega dzisiaj)
    3. akcje promocyjne, patrz konkursy lojalnosciowe itp
    4. dbac o bezpieczenstwo transkacji patrz nie dopuscic do zadnej wpadki w
    stylu: "znikanie pieniedzy z kont itp."

    na razie tyle mi przyszlo do glowy...

    --
    Krzysiek Stefański

  • 10. Data: 2002-06-16 10:20:00
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 16 Jun 2002 12:16:05 +0200, "Krzysiek Stefański"
    <s...@n...netscape.com> wrote:

> [...]
    >3. oferowal zerowe oplaty
    >4. konto mozan bylo zalozyc szybko i bez zbednych formalnosci

    Zgodze sie z wszytkim z wyjatkiem punktu czwartego :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl