  • 1. Data: 2002-06-13 21:48:27
    Temat: Nordea (dlugie)
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Witam
    Po pozegnaniu sie z Citi Bankiem postanowilem poszukac konta dla siebie.
    W zwiazku z tym, ze postanowielm poszukac jakiegos malego, sympatycznego
    banku udalem sie do LG i Nordei. Otoz pierwszy zaskoczyl mnie pozytwnie
    zarowno oprocentowaniem jak i oplata za konta, w sumie maja calkiem niezly
    rachunek internetowy. To drugi zaskoczyl mnie jakoscia prezetowanej oferty:)
    a byl to Norda bank Polska.
    Oddzial jest wlasciwie jeden kolo salonu Ery, lokalizacja calkiem dobra. A
    wiec wchodze, pusto strasznie przy ladach trzy Panie (ciekawe moze czekaly
    na jakas wielka kolejke), prowadza mila pogawendke a tu wpada klient,
    zaskoczenie totalne. A klient od razu zaczyna pytac o rachunki, w zwiazku z
    tym, ze mam zamiary konkretne zaczelem od konta VIP (ponoc w jakims rankingu
    okazalo sie najlepsze pod slonce:) a Pani do niechcenia i z wielka niechecia
    wymienia mi zalety produktu, robila to na tyle sugestywnie, ze dalem sobie
    na luz. Ogolnie oferta w miare ok, za konto 3 zl, za internet 3,
    ubezpieczenie na 15 000, karta VE, ponoc VC nie maja w ofercie (w internecie
    tez nic nie znalazlem), oprocentowanie przyzwoite.takze nie bylo zle tylko
    ta obsluga, ale moze jutro bedea milsze Panie. Bo oferta w sumie niezla
    tylko bankomatow jak na lekarstwo w kazdym innym trzeba placic haracz, za
    przelewy internetem jest oplata (mala bo mala, ale jest), linie kredytowa
    mozna dostac pod warunkiem posiadania zatrudnienia (jak ktos ma dzialalnosc
    to niech zapomni o czym kolwiek), brak kart kredytowych i chargowych. Mysle,
    ze moze polaczenie z LG spowoduje powiekszenie sie oferty, obawiam sie
    tylko, ze klienci LG dostana prezent w postaci wzrostu ceny uslug (zreszta
    Pani powiedzial, ze w samej Nordei tez ostatnio wzrosly).
    To tyle z frontu jutro wybieram sie do Kredyt Banku
    Sebastian

  • 2. Data: 2002-06-14 14:44:13
    Temat: Re: Nordea (dlugie)
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To tyle z frontu jutro wybieram sie do Kredyt Banku

    Idz na www.lukasbank.com.pl

    pzdr

  • 3. Data: 2002-06-14 20:27:56
    Od: <e...@p...onet.pl>

    Mnie tez Nordea zaskoczyla, zazenowala wlasciwie. Mialem tam tylko lokate (bez
    RORu ani Solo).
    Pelna manufakturka. Umowa wypisywana recznie, pare istotnych danych
    dopisywanych na marginesie.
    Lokaty nie da sie zrobic przelewem - tzn. mozna ale nie zostanie zalozona nim
    nie przyjdzie sie podpisac swistek (dla kazdej lokaty z osobna). A oddzial
    otwarty wyjatkowo krotko (do 17-ej) i zle polozony (niby w centrum, a na lekkim
    zadupiu).
    Po zakonczeniu miala automatycznie wrocic na moje konto do innego banku - tez
    nie zrobil tego system tylko recznie wypisywala przelew dysponentka.
    Lokaty w walutach prowadza, owszem, nawet dobrze placa. Tyle ze wplacic ani
    wyplacic waluty nie bylo mozna - wszystko przeliczane z i na zlote (oczyiwscie
    z zaporowym spreadem kupno/sprzedaz).
    Martwie sie o LG Petro, bo juz wiadomo, ze to oni beda sie dostosowywac. Moze i
    Solo jest lepiej dopracowane niz LGNet, ale cos mi sie wydaje, ze cenowo i
    ofertowo moze sie pogorszyc.