  • 1. Data: 2007-01-04 21:30:11
    Temat: Strajk poczty -> niespłacona karta - czy jest sens reklamowac?
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Witam,
    Dzisiaj (04.01.2007) dostałem list z BPH wysłany 18.12.2006, że nie
    spłaciłem w terminie karty kredytowej. Najpierw zdziwiłem się, ale sprawdzam
    na koncie i rzeczywiscie nic nie wyszło.
    Do dzisiaj nie doszedł do mnie wyciąg z karty.
    Wiem, że powinienem był zadzwonić do banku i sprawdzić, ale przed Świętami
    nie miałem do tego głowy, a z kartami kredytowymi nie miałem od wielu lat
    żadnych problemów - zawsze spłacane na czas w 100%. Wyciągi przychodzące ze
    sporym wyprzedzeniem też mnie rozpieściły.
    Teraz ąz boję się jaki naliczyli mi odsetki...
    Czy jest jakikolwiek sens reklamowania tej sytuacji? W Citi pewnie byłaby
    szansa, ale na BPH specjalnie nie licze... a moze sie myle?
    Czy ktos moze poradzic jak sprobowac to zareklamowac?
    W koncu to BPH (a nie ja) wybral sobie takiego solidnego partnera jak Poczta
    Polska.
    POzdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2007-01-04 21:53:20
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Czy ktos moze poradzic jak sprobowac to zareklamowac?
    > W koncu to BPH (a nie ja) wybral sobie takiego solidnego partnera jak Poczta

    Nieotrzymanie zestawienia transakcji nie zwalnia z obowiązku spłaty
    karty (kwota minimalna), w przeciwnym wypadku co miesiąc mógłbyś
    tłumaczyć się, że nie spłaciłes, bo nie dostałeś wyciągu...
    Bank oczywiscie nie mgółby udowodnić, że zestawienie wysłał, gdyż listy
    zwykłe nie są rejestrowane...

    Zapłacisz odsetki od zadłużenia na karcie oraz karę za niespłacenie
    kwoty minimalnej. Razem to minimum kilkadziesiat zlotych...

    Reklamacja nic nie da. Bank ma rację...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-04 21:55:48
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Czy ktos moze poradzic jak sprobowac to zareklamowac?

    Idziesz do banku i składasz reklamację motywując brakiem wyciągu.

    Darek

  • 4. Data: 2007-01-04 22:06:24
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Marcin napisał(a):
> [...]
    > Czy ktos moze poradzic jak sprobowac to zareklamowac?
    > W koncu to BPH (a nie ja) wybral sobie takiego solidnego partnera jak Poczta

    Przedpiścy mają rację, nie masz szans na reklamację. W trakcie
    strajku BPH wysyłał listy przez InPost, a nie Pocztę Polską.

  • 5. Data: 2007-01-04 23:53:43
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote in message

    > Idziesz do banku i składasz reklamację motywując brakiem wyciągu.

    Reklamacja została odrzucona.
    Pewnie wiesz dlaczego.

  • 6. Data: 2007-01-05 06:38:38
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Reklamacja została odrzucona.
    > Pewnie wiesz dlaczego.

    Nie

    Darek

  • 7. Data: 2007-01-05 06:40:16
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    Przedpiścy mają rację, nie masz szans na reklamację. W trakcie
    strajku BPH wysyłał listy przez InPost, a nie Pocztę Polską.

    Jeden wyciąg tak otrzymałem ale grudniowy jeszcze nie przyszedł. A spłata
    na poniedziałek.

    Darek

  • 8. Data: 2007-01-05 08:41:30
    Temat: Re: Strajk poczty -> niespłacona karta - czy jest sens reklamowa
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    Jestescie pewni? Pytam bo nie mam duzego doswiadczenia z BPH.
    Ale moj brat mial podobna sytuacje z Citi (juz jakis czas temu): wyciag nie
    doszedl, ale oni zadzwonili do niego kilka dni po terminie i w trakcie tej
    rozmowy przyjeli reklamacje i anulowali oplate karna i odsetki!
    On zawsze splacal karte w terminie (ja tez), a wydaje mi sie, ze ja generuje
    na karcie sporo wieksze obroty niz on...
    Takze z Citi to przeszlo (mimo iz nie bylo to w czasie zadnego strajku) - moze
    i BPH ma podobna jakosc obslugi klienta?

  • 9. Data: 2007-01-05 08:42:35
    Od: "Marcin" <m...@N...gazeta.pl>

    > Przedpi=B6cy maj=B1 racj=EA, nie masz szans na reklamacj=EA. W trakcie
    > strajku BPH wysy=B3a=B3 listy przez InPost, a nie Poczt=EA Polsk=B1.

    Jestes pewien? Nie wiem, bo nic do mnie nie doszlo. Ale ten list z 18 XII,
    ktory dotarl wczoraj szedl przez Poczte Polska.

  • 10. Data: 2007-01-05 08:44:44
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Marcin napisał(a):

    > Jestescie pewni? Pytam bo nie mam duzego doswiadczenia z BPH.
    > Ale moj brat mial podobna sytuacje z Citi

    ale BPH to nie Citi

    jak nie zalezy na karcie to mozna zagrac va banque i zlozyc reklamacje
    wskazujac na wine banku (niedostarczony na czas wyciag) i jednoczesnie
    zaznaczyc, ze jezeli ww. zostanie odrzucona to rezygnujesz z ich karty,
    gdyz w innych bankach (podasz przyklad) takie reklamacje sa rozpatrywane
    pozytywnie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS