  • 31. Data: 2020-05-29 13:47:20
    Temat: Re: Stopy procentowe znowu w dół
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 29 maja 2020 11:31:42 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]
    umowę o nową KK potrafią wystawić w niedzielę o 11):
    wynosi 4% dla umów zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 8% dla umów zawartych od 1
    grudnia 2018 r."

    > Swoją drogą, mogliby klientowi na wyciągu pisać, ile jest procent dla
    > tej konkretnej umowy, a nie takie albo albo.

    Nie do zrobienia ;)
    Choćby patrząc na to, jak szybko się połapali, że jednak nowe przepisy mogą być
    lepsze dla banku.
    Specjalnie sprawdziłem, że santander mnie nie oszukał - KK mam tam od 2017, a zmiana
    KC 359 była 1 stycznia 2016 - taka zmiana, że maksymalne odsetki to już nie
    4*lombardowa, tylko 2*referencyjna+7%. Akurat w tamtym czasie to i to dawało 10% - a
    stopy nie były ruszane od marca 2015 do marca 2020.
    Więc mogli zmienić już od stycznia 2016 - a zmienili dopiero od grudnia 2018.
    Ale moja KK citka i tak jest z 2015 ;>