  • 21. Data: 2002-01-31 12:56:30
    Temat: Re: Stopy -2
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a3beed$h9e$1@news.tpi.pl...
    > tylko po co wtedy konto w mBanku ?

    Czy Ty kolego się zgrywasz?
    Twoje pytanie: po co komu konto w mBanku skoro chce mieć konto w mBanku
    (zaznaczyłem, że Pan 2 chce mieć konto właśnie w mBanku).
    Moja odpowiedź: w takim przypadku naprawdę nie wiem.

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-01-31 13:27:56
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (zaznaczyłem, że Pan 2 chce mieć konto właśnie w mBanku).
    > Moja odpowiedź: w takim przypadku naprawdę nie wiem.

    nie o to chodzi - zeby miec konto w TYLKO mBanku czy Inteligo i efektywnie z
    niego korzystac - wplacac, wyplacac, przelewac etc MUSISZ miec drugie konto
    w marmurze, gdzie bedziesz np. wplacal bezprowizyjnie. W takiej sytuacji nie
    potrzebne ci konto w mBanku ktore sluzy lokowaniu na wyzszy procent bo
    rownie dobrze mozesz lokowac w marmurze jesli oprocentowanie jest zblizone.
    Przestaje widziec sensownosc posiadania konta w mBanku czy Inteligo.

    D.

  • 23. Data: 2002-01-31 13:39:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

> [...]
    zblizone.
    > Przestaje widziec sensownosc posiadania konta w mBanku czy Inteligo.

    Piszesz jak potrzskany. Nie rozumiesz jednej podstawowej rzeczy. To mBank
    czy Inteligo ma być podstawowym kontem i już. To co mam korzystać z
    bezpłatnego rachunku bieżącego w Pekao SA bo przez niego sporadycznie
    wpłacam pieniądze do banków wirtualnych??? Dlaczego Twój umysł nie potrafi
    zrozumieć, że są ludzi którzy CHCĄ ŚWIADOMIE aby ich konto podstawowe było
    np w mBanku. A jak chcą wpłacić? - to np do Lukasa gdzie mają bezpłatne
    konto z bezpłatnymi przelewami - właśnie po to, żeby wpłacać a nie żeby był
    to rachunek podstawowy.
    EOT

    K. Kowalski

  • 24. Data: 2002-01-31 14:43:52
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > np w mBanku. A jak chcą wpłacić? - to np do Lukasa gdzie mają bezpłatne
    > konto z bezpłatnymi przelewami - właśnie po to, żeby wpłacać a nie żeby

    majac rachunek w Lucasie z 9% oprocentowaniem mialbym przelewac kase do
    mBanku ? Po co ? Dlaczego ?
    "Swiadomym" ludziom, ktorzy chca koniecznie miec podstawowe konto w mBanku
    zycze powodzenia...

    D.

  • 25. Data: 2002-01-31 16:45:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:a3bl6b$k73$1@news.tpi.pl...

    > majac rachunek w Lucasie z 9% oprocentowaniem
    mialbym przelewac kase do
    > mBanku ? Po co ? Dlaczego ?

    A chociażby dlatego że w mbanku jest jedank więcej
    %(od obowiązkowych 5k w lukasie to ponad 50 zl
    rocznie :-), mając VE i tu i tu to w mbanku mam
    pełną onlinowość operacji czego o Lukasie nie
    można powiedzieć a o problemach z tym opisywanch
    było troche na tej grupie, no i w mbanku nie mam
    warunku utrzymywania salda min. 5k zł aby konto
    było darmowe (nie muszę się tak pilnować jeżeli
    chcę aby było darmowe)

    Sark

  • 26. Data: 2002-01-31 17:07:57
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    No i jeszcze transakcjie nie są online
    (aktualizacja konta jest z ~~4 godziny) a
    aktualizacja stanu konta zabiera z 4-5 minut a
    bczęsto serwer jest zajęty

    Sark

  • 27. Data: 2002-01-31 18:04:05
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 31 Jan 2002 15:43:52 +0100, w <a3bl6b$k73$1@news.tpi.pl>, "Dave"
    <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > mBanku ? Po co ? Dlaczego ?
    > "Swiadomym" ludziom, ktorzy chca koniecznie miec podstawowe konto w mBanku

    Aaaa, chyba nie dociera.
    Po to, bo w mBanku np. jest eKarta (choć dla mnie to marny argument),
    mBank jest bezpłatny, ma bezpłatne Euronety oraz nie trzeba nosić
    breloczków ze sobą, by wykonać przelew.

  • 28. Data: 2002-01-31 22:20:00
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    30 Jan 02 14:50, Sark pisal do All:

    S> Raczej wątpię

    Precedens już kiedyś był.
    Lukas na lokacie 3-mies dawał efektywnie minimalnie wiecej niż mBank.
    Teraz, przy dużej zmienności stóp różnica może być jeszcze wieksza jako że w
    opisywabym okresie stopa w mBanku pozostawała stała, co obecnie jest mało
    prawdopodobne. Pozatym mBank nie oferuje żadnych mechanizmów "antybelkowych" na
    swoich rachunkach, a kto wie czy Lukas nie pójdzie w ślady Fortis w tym
    zakresie.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-

  • 29. Data: 2002-02-01 07:55:15
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A chociażby dlatego że w mbanku jest jedank więcej
    > %(od obowiązkowych 5k w lukasie to ponad 50 zl
    > rocznie :-), mając VE i tu i tu to w mbanku mam

    chyba nie nadazasz za rzeczywistoscia. Patrz na AKTUALNE oprocentowanie
    mBanku...

    D.

  • 30. Data: 2002-02-01 07:56:54
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Aaaa, chyba nie dociera.
    > Po to, bo w mBanku np. jest eKarta (choć dla mnie to marny argument),

    bardzo marny. Wystarczy miec VC Lucasa...

    > mBank jest bezpłatny,

    Lucas tez

    > ma bezpłatne Euronety

    Lucas tez

    > oraz nie trzeba nosić
    > breloczków ze sobą, by wykonać przelew.

    tylko kartke z haslami..:-)
    rzeczywiscie - argumenty nie do odparcia..:-)

    D.