    From: "Majka" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Stare konto w Pekao
    Date: Sun, 2 Feb 2003 17:39:47 +0100
    Sender: m...@o...pl@81.15.236.2

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1jc53$87h$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
    > wplata to 200PLN. Pomijam fakt, ze juz studentem nie jestem od
    > paru lat :)
    >
    > Teraz korzystam wylacznie z mBanku, ale jakos nie mialem czasu
    > pomyslec o tym, co zrobic ze starym kontem. Co miesiac przelewam
    > tam te 200zl i place zleceniem stalym za telefon.
    >
    > Slyszalem jednak, ze bank podnosi oplaty, stad moje pytanie:
    > Czy warto takie konto dalej utrzymywac? Czy staz ma jakies znaczenie,
    > np w przypadku kredytu? Moze jeszcze sa jakies za i przeciw zamykaniu
    > takiego "niewirtualnego", ale dla mnie coraz drozszego konta...?

    Jestem w bardzo podobnej sytuacji, z tym że na PKO SA wpływa jedno z moich
    miesięcznych wynagrodzeń więc nie martwię się o dokonywanie przelewu. Z
    punktu widzenia klienta jednego i drugiego banku mogę Ci doradzić
    zostawienie sobie konta w żuberku, a to na podstawie sytuacji jakie mi się
    przydarzyły:
    - płacąc Visą z mBanku zostałam okradziona przez sprzedawcę, tzn. oprócz
    kwoty za jaką kupowałam przeciągnął sobie jeszcze raz i sam się podpisał na
    wydruku (plus innych kart gdzie trzeba wstukać PIN). Dlatego wolę nie płacić
    Visą jak mam inną możliwość.
    - ostatnio potrzebne mi było od ręki 1000zł, nie miałam ich na żubrze, a z
    mBanku podjąc taką kasę to nie takie proste - masz do wyboru bankomaty
    Euronet (tych akurat w moim mieście jest raptem 1, jakieś 4 km od centrum
    miasta), albo podjąć z innego bankomatu płacąc słoną prowizję (dla przykładu
    od kwoty 500zł to 15 albo 30, nie pamiętam dokładnie). W każdym razie
    podjęcie gotówki jest utrudnione.

    > Aha, zdazylo mi sie ostatnio nie wplacic tych wymaganych 200zl.
    > Cos sie stanie?

    Mi też się przytrafiło raz czy dwa, nic się nie stało.

    Pozdr
    Majka