  • Data: 2003-02-03 09:37:47
    Temat: Re: Stare konto w Pekao
    Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BAH" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:o1rq3vk18i143mkmo0u6vosngv3sdelttj@4ax.com...

    > W tym przypadku to że to był mBank nie ma znaczenia.
    > Karty nalezy pilnować.
    > Jak sobie sam podpisał, to należy reklamować.

    Uznałam że szkoda zachodu dla tych marnych 40zł jakie ode mnie pociągnął
    /kwota pewnie jest właśnie dlatego tak niska żeby ludziom ne chciało się
    dochodzić sprawiedliwości../.

    > Często warto mieć kilka rachunków w kilku bankach

    I dlatego radzę mu nie likwidować konta w PKO SA, które mi świetnie służy
    jako 'portmonetka'. 'Skarbonką' jest emax w mBanku.

    Pozdr
    Majka