  • 1. Data: 2014-01-29 09:42:36
    Temat: Stare KO meritum 3,1% od lutego
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Generalnie spadli ponizej optima 3,2% (dla nowych srodkow do 40 tys) oraz
    nie bardzo przekonuje mnie +0,1% w stosunku do standardowego konta w ofercie
    3,0% z nieograniczona mozliwoscia wyplat. Praktycznie jest to sygnal banku
    do zamykania starych kont.

  • 2. Data: 2014-01-29 12:29:17
    Temat: Re: Stare KO meritum 3,1% od lutego
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu środa, 29 stycznia 2014 09:42:36 UTC+1 użytkownik Krzysztof napisał:
> [...]
    >
    > 3,0% z nieograniczona mozliwoscia wyplat. Praktycznie jest to sygnal banku

    a może sygnał do zainteresowania się również pozostałymi produktami?

  • 3. Data: 2014-01-29 23:04:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "matebe" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >
    > do zamykania starych kont.

    a może sygnał do zainteresowania się również pozostałymi produktami?
    ------------------------------------
    Na razie reszta oferty meritum poza moim zainteresowaniem; lokata w SKB 3,8%
    stale na 3-m,
    Moje porownanie dotyczylo oferty kont oszcz. a +0,1% nie jest warte
    ograniczenia sie do 1 wyplaty w miesiacu.

  • 4. Data: 2014-01-31 10:43:08
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-29 09:42, Krzysztof pisze:
> [...]
    > oraz nie bardzo przekonuje mnie +0,1% w stosunku do standardowego konta
    > w ofercie 3,0% z nieograniczona mozliwoscia wyplat. Praktycznie jest to

    To było raczej do przewidzenia, iż po pewnym czasie z 2 KO zrobią jedno.
    Mnie się także wydaje, że lepsze teraz KO standard - nieograniczona
    liczba wypłat warta jest tych 0,1%. Ciekawe czy można przekształcić KO z
    zachowaniem numeru rachunku czy jedyna opcja to założyć nowe, zamknąć stare.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-01-31 16:00:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "S" lcfr5l$rc9$...@n...news.atman.pl

    > To było raczej do przewidzenia, iż po pewnym czasie z 2 KO zrobią jedno. Mnie się
    także wydaje, że lepsze teraz KO standard -
    > nieograniczona

    Cechuje Cię prymitywne myślenie -- ograniczanie liczny zróżnicowanych
    kont oszczędnościowych (czy jakichkolwiek w ogóle) skutkuje prostotą
    (prymitywizmem) a ta (ten) skutkuje wzrostem bezrobocia...

    Patrzysz po prostu zbyt blisko... W społecznym rozumieniu
    im więcej kont -- tym więcej ludzi zatrudnionych... Tym
    mniejsze bezrobocie, mniejszy chaos, mniejsza przestępczość...

    IMO rząd (czy nawet parlament, poprzez stosowne ustawy) powinien
    wygospodarować jakieś środki (i zewnętrza też) za wspieranie
    walki z bezrobociem -- na przykład może nakazać bankom
    wprowadzanie zróżnicowania kontowego...

    Dzięki takim zawiłościom, rzekomo niepotrzebnym, tworzone
    są miejsca pracy

    -- kontotwórcom
    -- rzecznikom klientów
    -- arbitrom bankowym
    -- drukarzom drukującym ulotki itp. przewodniki...

    Zwiększają się obroty sieci komputerowych, kontakty interpersonalne nasilają się...

    Także i my -- możemy poćwiczyć nadgarstki, pisząc o tych kontach...

    [jeszcze tylko pytanie typu: ,,skąd brać środki na utrzymanie tych ludzi?''
    to proste -- z kosztownych błędów popełnianych przez klientów banków...
    więcej kont, więcej błędów, większe wpływy do banków...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'