  • 21. Data: 2007-10-11 13:00:45
    Temat: Re: Sposób na pułapkę
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    news:fel68n$b42$1@news.wp.pl...
    > Nie kpij sobie.
    > JaC

    Rozumiem, ze wierzysz w nieograniczone wzrosty :)
    No to zapraszam na gielde. Wyglodniale misie czekaja na takich :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2007-10-11 13:26:32
    Od: lilianna <l...@w...pl>

    jureq pisze:

    > To nie wszystko. Nadal brak odpowiedzi na pytanie, który bank założy
    > lokatę lub rachunek dla małoletniego
    Ja swojemu synowi otwierałam w Banku Zachodnim. nie bylo problemów. ma
    ukonczone 14 lat.

  • 23. Data: 2007-10-11 13:27:50
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    To Ty wierzysz w nieograniczone spadki, w tym poniżej kosztów budowy.
    Zapraszam więc na opcje, ale z pieniędzmi Twoimi, a nie dziecka.
    JaC

    -----

  • 24. Data: 2007-10-11 13:41:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Oct 2007 14:52:04 +0200, w <fel68n$b42$1@news.wp.pl>, " 666"
    <j...@w...eu> napisał(-a):

    > Nie kpij sobie.

    Nie kpi. Ceny masz już droższe niż w Berlinie, a może wierzysz w drugą Japonię?
    Inna sprawa, że na tyle lat to lokata średni pomysł. Ale skoro się boi :).

  • 25. Data: 2007-10-11 13:42:56
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 11 Oct 2007 15:26:32 +0200, lilianna napisał(a):

    > Ja swojemu synowi otwierałam w Banku Zachodnim. nie bylo problemów. ma
    > ukonczone 14 lat.

    Problem polega na tym, że w większości banków są problemy poniżej 13.

  • 26. Data: 2007-10-11 13:53:34
    Od: lilianna <l...@w...pl>

    jureq pisze:

    > Problem polega na tym, że w większości banków są problemy poniżej 13.
    hm... a książeczka oszczednosciowa?? taka o charakterze posagowym???
    przeciez mozna takie cus załozyc nawet noworodkowi....

  • 27. Data: 2007-10-11 13:56:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Oct 2007 15:27:50 +0200, w <fel8bq$c7e$1@news.wp.pl>, " 666"
    <j...@w...eu> napisał(-a):

    > To Ty wierzysz w nieograniczone spadki, w tym poniżej kosztów budowy.
    > Zapraszam więc na opcje, ale z pieniędzmi Twoimi, a nie dziecka.

    To powiedz mi jakim cudem nowe apartamentowce w Berlinie są po 1800/2000 euro
    za m2? A wielka płyta poniżej 700 euro?

    PS. I naucz się pisać na grupy *pod cytatem*.

  • 28. Data: 2007-10-15 16:48:46
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    "r...@k...pl" wrote:

    > Nie kpi. Ceny masz już droższe niż w Berlinie,

    Gdzie? W Moskwie, czy w Dubaju?

    W Berlinie jest ten problem, że mieszkań jest duuużo, a ludzi mało, bo
    uciekli do zachodnich landów. Jeżeli chodzi Ci o Warszawę, to jeszcze
    dłuuugo nie będzie tu nadmiaru mieszkań. Szczególnie, że buduje się
    wolno, a ludzi przybywa szybko. I Ci, którzy przybywają, to po to, aby
    zarabiać tu pieniądze. Tymczasem z Belina ta - nazwijmy to - dynamiczna
    tkanka uciekła na zachód.

    Powiesz, że z Polski też dużo ludzi wyjechało na zachód. Zgadza się, ale
    nie z Warszawy. Do UK/IR wyjechali ludzie z wiosek i małych miasteczek,
    którzy w Warszawie nie mieli by szans. Ci ambitniejsi (i z większymi
    perspektywami zarobkowymi) wciąż walą do Stolycy.

    > a może wierzysz w drugą Japonię?
    > Inna sprawa, że na tyle lat to lokata średni pomysł. Ale skoro się boi :).

    No to może córkę teleportować do tego mitycznego Berlina?

    Che, che - kiedy 5 lat temu rozważaliśmy z rodzinką sprzedaż naszego
    mieszkania w bloku gierkowskim wszycy agenci twierdzili zgodnie, że to
    ostatni moment, bo bloki będą już tylko tanieć - wszyscy przeniosą się
    do apartamentowców... Ze względu na brak decyzyjności w rodzinie nie
    zdecydowaliśmy się wtedy na sprzedaż. Dziś na to mieszkanie są kupcy za
    400% ówczesnej ceny.

  • 29. Data: 2007-10-15 17:09:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 15 Oct 2007 18:48:46 +0200, w <4...@g...pl>, Poldekk
    <n...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > wolno, a ludzi przybywa szybko. I Ci, którzy przybywają, to po to, aby
    > zarabiać tu pieniądze. Tymczasem z Belina ta - nazwijmy to - dynamiczna

    I pewnie dla tych uciekających powstają nowe mieszkania?
    http://biznes.onet.pl/0,1623594,wiadomosci.html

> [...]
    > którzy w Warszawie nie mieli by szans. Ci ambitniejsi (i z większymi
    > perspektywami zarobkowymi) wciąż walą do Stolycy.

    Warszawa to akurat wszystkich przyjmie z otwartymi rekami -- od murarzy po
    lekarzy.

    > No to może córkę teleportować do tego mitycznego Berlina?

    Nie wiem. Chcesz -- teleportuj.

> [...]
    > do apartamentowców... Ze względu na brak decyzyjności w rodzinie nie
    > zdecydowaliśmy się wtedy na sprzedaż. Dziś na to mieszkanie są kupcy za

    To chyba w Warszawie...

  • 30. Data: 2007-10-15 20:02:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Paź, 19:09, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:
    >Ze względu na brak decyzyjności w rodzinie nie
    >
    > To chyba w Warszawie...

    I zapewne nie na dlugo

    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/betonowe_slumsy_d
    la_ubogich_19105.html