  • Data: 2005-01-07 12:34:11
    Temat: Re: Spolki z o.o. w MultiBanku? :)
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-01-07, Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Pojawily sie plotki co do rychlej komercyjnej oferty w tym zakresie. Co
    > wiecej, testowo juz pierwsze takie rachunki bank prowadzi.
    > Szczegoly w dziale Hyde Park PRnews.pl
    Bardzo mnie ciekawi jak wyglądają takie serwisy np dla z.o.o gdzie do wykonania
    przelewu sa potrzebne dwa podpisy członków zarządu :)
    Wszak nie bywa tak, żę dwóch siada i:
    - Prezesie - podpisuje Pan przelewy na trzy !
    - Ok nasz drogi członku zarządu ...raz ..dwa ...trzy !

    :>

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE