  • 11. Data: 2007-08-01 20:04:45
    Temat: Re: Spłata KK CitiPlus
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > czy ww. kartę otrzymałeś jako 'tylko' abonent plus, czy jako uczestnik
    > programu '5plus'?

    To drugie.

    > dzwoniono do ciebie?

    Zadzwoniła agentka.

    > ja czekam, ale do mnie żadna oferta nie chce przyjść, ani nikt nie
    > dzwonił, ani nic nie wysłał.
    > może mam za mały albo, i za mało punktów w 5+ ?

    Ja od wielu lat miałem zawszenajmniejszy oficjalny abonament czyli 10PLN, a
    od jakichś 2 lat 25PLN.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    Przydatne linki dla właścicieli Alfa Romeo, ale nie tylko:

  • 12. Data: 2007-08-01 20:08:39
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Hm. Żebym to ja pamiętał jak to robiłem, że teraz mi się generuje pdf ...
    > *chyba*
    > było to tak
    > "Struktura serwisu" -> "wyciągi online" -> a dalej nie wiem

    To prowadzi niestety do :

    > "Aby rozpocząć korzystanie z usługi należy wypełnić formularz >>Wniosek o
    > zmianę sposobu udostępniania wyciągu bankowego<< dostępny w oddziałach."

    Nic to. Spróbuję se podzwonić do CitiPhone...
    Ciekawe ile razy tym razem będę słuchał, że wszystkie linie są zajęte... :((

  • 13. Data: 2007-08-01 20:10:33
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

> [...]
    > zmianę sposobu udostępniania wyciągu bankowego<< dostępny w oddziałach."

    Na początek radze spróbować tak zalogować się do Citibank Online wybrać
    Informacje o Koncie następnie Wyciąg Online-rejestracja i dokonać rejestracji do
    usługi jeśli powiedzie się rejestracja wybrać wyświetl wyciąg a natępnie jeżeli
    wyciąg jest dostępny to wybrać opcje zapisu na dysk wyciągu bo opcja
    wyświetlenia nie działa prawidłowo. Jeżeli ten opia nie pomoże pozostaje telefon
    do CitiPhon.

  • 14. Data: 2007-08-01 20:32:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Na początek radze spróbować tak zalogować się do Citibank Online wybrać
    > Informacje o Koncie następnie Wyciąg Online-rejestracja i dokonać
    > rejestracji do
    > usługi

    Taka próba kończy się właśnie komunikatem pt. "zapraszamy do oddziału".
    Nie mozliwości rejestracji online... Przynajmniej w moim przypadku...

    > Jeżeli ten opia nie pomoże pozostaje telefon
    > do CitiPhon.

    I tak właśnie zrobię, ale nie dziś... Już nie mam siły...

  • 15. Data: 2007-08-01 21:29:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 01.08.2007 Ryszard <r...@o...eu> napisał/a:

> [...]
    > wyświetlenia nie działa prawidłowo. Jeżeli ten opia nie pomoże pozostaje telefon

    I to wszystko, żeby mieć tę "super" kartę? Mnie to się coraz bardziej
    wydaje, że jej jedyną przewagą jest to, że jest tania (darmowa) przy
    minimalnych warunkach.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 16. Data: 2007-08-02 05:40:19
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > I to wszystko, żeby mieć tę "super" kartę? Mnie to się coraz bardziej
    > wydaje, że jej jedyną przewagą jest to, że jest tania (darmowa) przy
    > minimalnych warunkach.

    Inne też są darmowe. Ta miała być rezerwowa....

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i nie tylko

  • 17. Data: 2007-08-02 10:59:47
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):
    > Taka próba kończy się właśnie komunikatem pt. "zapraszamy do oddziału".
    > Nie mozliwości rejestracji online... Przynajmniej w moim przypadku...
    > I tak właśnie zrobię, ale nie dziś... Już nie mam siły...
    Nie mam co prawda CitiPlus ale motokartę:
    Informacje o koncie > Zestawienie rachunków > Citibank Visa xxxxx

    i tam mam:
    XXXX - saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu z dnia....
    ..
    YYY - minimalna kwota do zapłaty płatne do dnia 09/08/2007

    I w dniu 09/08/2007 pójdzie przelew na kwotę XXXX

    Dla CitiPlus tego nie ma?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 18. Data: 2007-08-02 11:07:48
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    [...]

    > Dla CitiPlus tego nie ma?

    Nie ma. Przynajmniej na razie...

  • 19. Data: 2007-08-02 11:19:58
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    Maciej Loret <m...@p...pl> napisał(a):

    .
    > Nie ma. Przynajmniej na razie...
    Pisałeś że dostałeś info że wyciąg jest dostępny. Ale czy jesteś pewien że
    okres rozliczeniowy się skończył? Może email był wygenerowany przez pomyłkę?

    Ja też tych danych nie miałem, dokóki nie zakończył mi się pierwszy okres
    rozliczeniowy.

    Jakoś tak dzine się wydaje, że dla kart z tego samego banku są różne
    rozwiązania online.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 20. Data: 2007-08-02 11:50:01
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pisałeś że dostałeś info że wyciąg jest dostępny. Ale czy jesteś pewien że
    > okres rozliczeniowy się skończył? Może email był wygenerowany przez
    pomyłkę?

    Pewien nie jestem. Ale OIDP, to powinien być 28 każdego miesiąca...
    Niestety, jako że mam kartę dodatkową, to nic na CitiPhone nie wskórałem.
    Dziś wieczorem zadzwoni posiadacz karty głównej... zobaczymy co będzie
    dalej...