    From: RobertS <r...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Splacac, nie splacac...
    Date: Wed, 07 Mar 2007 22:16:46 +0100

    > Widzisz, jeśli nie znając dokładnie sytuacji kredytobiorcy "lekką ręką"
    > proponujesz mu zmianę waluty kredytu, moim zdaniem nie zasługujesz na miano
    > profesjonalnego doradcy finansowego. Od takiej osoby należy wymagać więcej niż
    > od zwykłego uczestnika tej grupy i to chciałem Ci przekazać.

    pliz, ale bez takich osobistych docinek na grupie, zawsze mozecie sobie
    popisac na priva, takie offtopici powoduja, ze ludzie zniechecaja sie do
    czytania grupy...

    a spor czy kredyt hipoteczny w PLN czy CHF (lub innej walucie obcej)
    powoduje takie same emocje jak ten czy karty chipowe (PIN) sa lepsze lub
    gorsze od tych na podpis...kazdy moze wyrazic swoja opinie

    dlatego prosba: piszcie merytorycznie i na temat, na kazdy temat mozna
    polemizowac, ale trzeba to robic w kulturny sposob ;-))

    --
    pozdr.
    RobertS