    From: d...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Splacac, nie splacac...
    Date: 7 Mar 2007 06:41:15 -0800

    Oplata za wcześniejszą splatę - no to juz jest moja tajemnica
    handlowa.
    Moi Klienci w ramach potrzeby są informowani.
    Co do wyboru waluty kredytu to oczywiście ja tylko sugeruję, kazdy
    wybiera to co chce
    i na co go stać. Uważam, że jeśli kogoś stać na ratę w złotówkach to
    jest bezpieczniej i stabilniej.

    Tu się nie zgodzę, marże do złotówek są niższe, bo można już otrzymać
    0,5 i to na cały okres kredytowania.

    Sama mam kredyt w PLN z marżą 0,45% i uważam, że to była dobra
    decyzja.

    Co do funduszy to oczywiście, że nie trzeba być specem, chyba, że wie
    się
    tyle na ten temat co my, drogi kolego...

    Pozdr
    DD