eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSpam od mBanku (brebrokers) › Re: Spam od mBanku (brebrokers)
  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>
    Subject: Re: Spam od mBanku (brebrokers)
    References: <s...@w...crazynet>
    <e5hb95$mq1$1@news.task.gda.pl>
    Message-ID: <s...@w...crazynet>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    NNTP-Posting-Host: 213.77.151.130
    Date: 30 May 2006 16:10:52 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1148998252 213.77.151.130 (30 May 2006 16:10:52 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 42
    X-Authenticated-User: rumin.data
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386973
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 30 May 2006 13:45:40 +0200, Karol S
    <k...@z...pl> wrote:
    >
    >> No i nie wiem - czy pani Joanna sobie raczyła ze mnie zażartować?
    >> "nie na podpstawie zgodny na przetwarzanie danych osobowych w celech
    >> marketingowych czy promocyjnych" tylko "jako reklama"?
    >
    > Pani Joannie chodzi o to, że może masz konto na jakimś darmowym serwerze
    > i dostałeś zwykłą reklamę, którą mbank wykupił u operatora serwera
    > mailowego.
    >


    W życiu bym na to nie wpadł na podstawie tej odpowiedzi, ale może masz
    rację. W takim razie prawidłowa reakcja banku powinna być następująca:

    "mBank prowadzi obecnie akcję promocyjną polegajacą na wysyłaniu
    reklamowych wiadomości e-mail o treści identycznej z podaną przez Pana.
    Czy mógłby pan sprawdzić, czy konto na które została wysłana wiadomosć z
    reklamą nie jest kontem bezpłatnym i/lub czy nie otrzymał Pan tej
    wiadomości zgodnie z regulaminem Pana dostawcy konta e-mail?".

    To wersja minimum. Ale tak naprawdę to bank powinien sprawdzić to sobie
    sam, bo podałem mu pełną treść e-maila, jego pełne nagłówki,
    a mój adres mBank też ma w swojej bazie i powinien wiedzieć, co do mnie
    wysyła albo komu ten adres udostępnia do wysyłek (Brebrokers?).
    mBank ma więc wszystkie niezbędne dane - po licho by się mieli jeszcze
    mnie o coś pytać?

    Jeślibym nie potrafił odróżnić legalnej reklamy wysyłanej przez
    providera zgodnie z regulaminem od nielegalnego spamu, to i tak bym
    przecież nie wiedział, o co to mnie pytają, dopóki by nie napisali jasno
    o co chodzi, np. tak jak Ty to zrobiłeś.


    Przy okazji - konto oczywiście jest komercyjne, żadnych reklam od dostawcy
    tam nie ma prawa być, a z nagłowków tak czy inaczej wynika, że winowajcą
    jest mBank/BRE, a nie dostawca konta.


    --
    Andrzej Rumin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1