  • 21. Data: 2010-04-10 15:03:47
    Temat: Re: Spadl samolot. Co sie zmieni po tej tragedii?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    pawel <p...@g...com> dared to write:
    > Po jakiego cz... polecial tam prezes NBP?

    Tez sie nad tym zastanawialem. Tak samo jak i paru innych.

    Przewozac wszystkich dygnitarzy jednym srodkiem transportu zlamano wszelkie procedury
    bezpieczenstwa. Co gorsza, szef Biura Bezpieczenstwa Narodowego sam z nimi lecial.

    k.

  • 22. Data: 2010-04-10 15:24:00
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-04-10 17:03, kashmiri pisze:
    > Przewozac wszystkich dygnitarzy jednym srodkiem transportu zlamano wszelkie
    procedury bezpieczenstwa. Co gorsza, szef Biura Bezpieczenstwa Narodowego sam z nimi
    lecial.

    Tzn. jakie procedury ? Jakich dygnitarzy ?

    Z formalnego punktu widzenia to jedynie Prezydent RP ma z tych osób
    ważną funkcje. Może jeszcze właśnie prezes NBP. Reszta to po prostu
    urzędnicy lub parlamentarzyści. Procedury lub regulaminy
    wewnętrzne/organizacyjne danych urzędów/ministerstw/innych instytucji
    dokładnie przewidują kto kogo i kiedy zastępuje tak więc dla ciągłości
    Państwa nic się nie zmienia.

    Ogromnym błędem byłoby wpakowanie do jednego samolotu całego rządu,
    Prezydenta, marszałka sejmu i marszałka senatu, bo w takim przypadku to
    nikt nie przewidział, że nagle znika cała władza.

    Nie zmienia to faktu, że tragedia ogromna.

    --
    Mithos

  • 23. Data: 2010-04-10 16:17:04
    Temat: Re: Spadł samolot. Co się zmieni po tej tragedii?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No właśnie, jak waluty waszym zdaniem, euro już troszkę skoczyło, ale czy na
    > długo? bo ostatnio trend był raczej w dół. Złotówka się umacniała.
    >
    > Wojtek

    skoczyło euro? tylko gdzie?
    dzisiaj rynki finansowe nie dzialają...

    jeżeli przewidujecie spadki PLN to chyba warto poprzelewac troche PLN na
    konta walutowe, obowiązuje kurs z piątku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 24. Data: 2010-04-10 16:18:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ogromnym błędem byłoby wpakowanie do jednego samolotu całego rządu,
    > Prezydenta, marszałka sejmu i marszałka senatu, bo w takim przypadku to
    > nikt nie przewidział, że nagle znika cała władza.

    Dlatego też dzisiaj Tusk z Gdańska już z komunikacji lotniczej nie
    korzystał...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2010-04-10 17:17:49
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    kashmiri napisał
    >Przykro słuchać takich idiotycznych
    > uwag, inteligencie. k.

    Musisz wyciągać to ścierwo z kibla? Myślenie boli?

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 26. Data: 2010-04-10 17:24:52
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Akarm <a...@w...pl> dared to write:
    > kashmiri napisał
    >
    > Musisz wyciągać to ścierwo z kibla? Myślenie boli?

    Szybki jesteś z wrzucaniem do KF. Ja nawet nie przypomninam sobie wcześniejszych
    postów tego idioty. Sorki.

  • 27. Data: 2010-04-10 17:59:14
    Od: "pola" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl> napisał w wiadomości

    > A te marionetki co zginely to mialy jakikolwiek wplyw na cokolwiek?

    Proszę aby szambo zostało tam gdzie jego miejsce, zamiast przyłazić na grupę
    o bankowości.
    Idź stąd marionetko :/

    pola

  • 28. Data: 2010-04-10 18:13:45
    Od: z...@o...pl

    > Semicki Kfiat polsiej Entelygencji.

    zastanawiam się od KTÓREGO radia mądrzejszy jest rozmówca

  • 29. Data: 2010-04-10 18:50:07
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    kashmiri napisał
    > Akarm <a...@w...pl> dared to write:
    > Szybki jesteś z wrzucaniem do KF. Ja nawet nie przypomninam sobie
    > wcześniejszych postów tego idioty. Sorki.

    To taki wioskowy głupek udzielajacy się głównie na pl.regionalne.warszawa.
    Tolerowałem dosyć długo, splonkowałem dopiero, kiedy nie potrafiła
    powściągnąć swego wyjatkowego chamstwa, kilka miesięcy temu.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 30. Data: 2010-04-10 21:07:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-04-10 17:24, Mithos wrote:

    > Tzn. jakie procedury ? Jakich dygnitarzy ?

    Przynajmniej dowódcy poszczególnych rodzajów wojsk nie powinni
    lecieć razem.

    witrak()