  • 1. Data: 2004-02-12 09:38:23
    Temat: Re: Spadająca moc silnika
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kuba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2b07opczev7x.motv2h0uwfpf.dlg@40tude.net...
    > Samochód: fiat SC 900. po przejechaniu ok. 30 km nagle i odczuwalnie spada
    > moc silnika. Nie towarzyszy temu zaden dodatkowy dźwięk - po prostu autko
    > przestaje mieć moc, jak by mu z 50 proc. mocy uciekało. dzieje sie tak
    przy
    > ok. 70 km/h. Jak nieco zwolnię, tak do 40-tki, to moc silnikowi wraca. Co
    > może byc tego przyczyną? dziek iza wszelkie sugestie.

    Jedna z sugestii - odkrec wtedy korek wlewu paliwa. Jasli zbiornik
    gwaltownie zassie pwietrze to masz jakis problem z odpowietrzaniem
    zbiornika. Ja tak mialem i sie okazalo, ze ktos kto wlutowywal rurke od
    odpowietrzenia, skutecznie ja ... zalutowal.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 2. Data: 2004-02-12 11:32:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jedna z sugestii - odkrec wtedy korek wlewu paliwa. Jasli zbiornik

    ehemmm, a za pomoc drogowa zaplacilem karta oczywiscie...;-)
    sorki

    --
    Pozdrowienia
    ---