  • 1. Data: 2004-01-08 08:57:04
    Temat: Solo
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Wlasnie przeszedlem na Solo z LGnet i czy ktos korzystajacy z tego systemu
    moze mi wyjasnic w jaki sposob mozna obejrzec historie konta - tak jak to
    bylo w LGnet-Solo ? Albo jak zobaczyc naliczone odsetki tak jak to bylo
    poprzednio ? I czy za kazdym razem po logowaniu traci sie 1 haslo z listy
    hasel ? Jak tak dalej pojdzie to w ciagu paru tygodni ta liste wykorzystam...
    Jak sie zamawia nowa liste hasel i jak szybko mozna ja dostac ? Widze ze Solo-
    LGnet oferowalo duzo wiecej opcji niz samo Solo - czyzby nie chciano
    wykorzystac tego co bylo dobrego w dawnym LG ? Szkoda ze musiano zrobic
    konwersje. Nawet system sie pogorszyl nie mnowiac o oprocentowaniu...

    D.

  • 2. Data: 2004-01-08 23:00:31
    Temat: Re: Solo
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Mam tam konto i przeszedłem konwersję, nawet w ostatni piątek zadzwoniła do
    mnie pani i uruchomiliśmy dostęp ale jeszcze się nie logowałem (jest tam
    sobie 0,06 zł to niech leży ;)).
    Na jedno pytanie będę mógł jednak odpowiedzieć :)))

    > I czy za kazdym razem po logowaniu traci
    > sie 1 haslo z listy hasel ?

    podobno tak (ciekawe dlaczego są w taki losowy sposób odpytywane - jeżeli
    ktoś kartę ukradnie i dostanie pytanie o kod 56-XYZ to i tak znajdzie, a
    uczciwy posiadacz dostaje oczopląsów :))

    > Jak tak dalej pojdzie to w ciagu paru
    > tygodni ta liste wykorzystam... Jak sie zamawia nowa liste hasel i
    > jak szybko mozna ja dostac ?

    Pani powiedziała mi, że kiedy zużyje się 60% haseł to sami wydrukują kody i
    wysyłają do delikwenta.

    > Szkoda ze musiano zrobic konwersje. Nawet
    > system sie pogorszyl nie mnowiac o oprocentowaniu...

    jedyna rzecz która mnie tam trzyma to zero opłat jeszcze przez pół roku -
    może w czerwcu zrobią jakąś promocje i znowu coś się wygra? A z jakich
    pobudek Ty masz tam konto, jeżeli można wiedzieć.
    Narobiłeś mi smaku na zalogowanie się - chyba wyciągnę te futerały i "kliknę
    się do banku"

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 3. Data: 2004-01-08 23:17:18
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Dave napisal/a:
    > Wlasnie przeszedlem na Solo z LGnet i czy ktos korzystajacy z tego
    > systemu moze mi wyjasnic w jaki sposob mozna obejrzec historie konta
    > - tak jak to bylo w LGnet-Solo ?

    już wiem - klikasz na "Rachunki" po lewej i masz listę rachunków i saldo,
    które jest hiperlinkiem do historii.
    niestety nie przenieśli historii ze starego systemu - u mnie jest tylko (a
    przeszukuję dobre ostatnie pół roku)

    2004-01-01 2004-01-01 Zapis księg.z przeniesienia PLN 0,06+ 0,06+

    Za to można się zalogować przez stary link, podając stare hasło itd. i
    zobaczyć historię przez poprzedni nordycki interfejs

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 4. Data: 2004-01-09 11:08:44
    Od: Szczepan Kuzniarz <s...@w...pl>

> [...]
    > które jest hiperlinkiem do historii.
    > niestety nie przenieśli historii ze starego systemu - u mnie jest tylko (a

    Nie przenieśli też przelewów predefiniowanych ("kontrahenci")
    oraz kredytów :-( Co do predefów, to jak dowiedziałem się od
    infolinki nie przenieśli i nie zamierzają, co do kredytów
    to pracownicy podobno już mogą je zobaczyć, ale klienci nie
    i nie wiadomo kiedy będą mogli.

    Pozdrawiam,

    Szczepan

  • 5. Data: 2004-01-09 11:14:17
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    Szczepan Kuzniarz <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > infolinki nie przenieśli i nie zamierzają, co do kredytów
    > to pracownicy podobno już mogą je zobaczyć, ale klienci nie

    to mnie tez wkurzylo ze wszystkie zdefiniowane przelewy uciekly...
    Na szczescie i tak ostatnio przelewam glownie z mbanku wiec jedyne co
    musialem zdefiniowac na nowo to przelew do mbanku...

    D.

  • 6. Data: 2004-01-09 11:20:15
    Od: "Dave " <d...@g...pl>

    zbiggy <z...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > podobno tak (ciekawe dlaczego są w taki losowy sposób odpytywane - jeżeli
    > ktoś kartę ukradnie i dostanie pytanie o kod 56-XYZ to i tak znajdzie, a
    > uczciwy posiadacz dostaje oczopląsów :))

    chyba mozna zastrzec skradziona karte ?

    > Pani powiedziała mi, że kiedy zużyje się 60% haseł to sami wydrukują kody i
    > wysyłają do delikwenta.

    beda wiec mieli problem z drukowaniem mi kart :-)
    Lubie przynajmniej raz dziennie wejsc na konto

    > jedyna rzecz która mnie tam trzyma to zero opłat jeszcze przez pół roku -
    > może w czerwcu zrobią jakąś promocje i znowu coś się wygra? A z jakich
    > pobudek Ty masz tam konto, jeżeli można wiedzieć.

    tez z ciekawosci. No i oprocentowanie do konwersji bylo lepsze niz w mbanku.
    Teraz zostala atrakcyjna e-lokata z ktorej moze skorzystam. Poki jest
    bezplatne mozna potestowac.

    D.