  • 11. Data: 2005-07-31 16:07:38
    Temat: Re: Słowa Marii Wiśniewskiej [Euroelixir w Pekao, PR News]
    Od: trainer <t...@p...org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wychodzisz ze zlego zalozenia :) Licza sie zyski i tylko zyski ;) Po
    > cholere sie meczyc, jak pozniej mozna zrobic akwizycje jedna czy druga? :)

    ok, tak właśnie rozumiałem efekty połączenia tych banków
    (retrospekcyjnie powiedzmy że cpn połączył się z petrochemią, powstał
    orlen, można powiedzieć, że rozniósł konkurencję w proch i pył, a my
    nadal tankujemy w neste, i tego rozniesienia konkurencji na strzępy
    nawet nie zauważyliśmy

    pozdro
    trainer