    From: "Marcin_P." <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skrajna niekompetencja w Lukas -- KK
    Date: Thu, 21 Jul 2005 20:18:42 +0200
    Sender: n...@o...pl@81.219.115.253

    Witam,

    > W maju rozstałem się z KK Lukasa (tzn. jak okazało się -- nieskutecznie),
    > dostałem potwierdzenie zamknięcia (nawet nie musiałem pisać pisma,
    wydrukowano
    > w oddziale kwitek do podpisu, podpisałem i pożegnałem się). Do tego
    momentu
    > wszystko było ślicznie ("tak powinno...").

    Kurcze jeśli takie jaja z nimi są to czuję że moją dyspozycja zamknięcia
    rachunku KK też może być nieskuteczna.
    Bo ja dostałem tylko Potwierdzenie rezygnacji ze wzowienia karty płatniczej,
    bo nie oddałem karty przy zamykaniu rachunku i musieli ją zastrzegać. Tylko
    czemu nie dostałem potwierdzenie zamknięcia to nie wiem.

    Na ile dni przed końcem zakończenia 1 roku używania karty ją zamykałeś ?