eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSklep prosi o kopię karty. › Re: Sklep prosi o kopię karty.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Sklep prosi o kopię karty.
    Date: Sun, 18 Nov 2007 03:35:34 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <m...@m...localdomain>
    References: <s...@z...dom> <fhhs3f$o03$1@news.onet.pl>
    <fhhtih$k8c$7@inews.gazeta.pl> <fhi2tq$bf3$1@news.onet.pl>
    <fhi6gd$9rn$1@inews.gazeta.pl> <fhihbl$p4o$1@news.onet.pl>
    <fhimqt$8pe$3@inews.gazeta.pl> <fhkuc5$ktc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <m...@m...localdomain> <fho2ng$40g$12@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: coh124.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1195353675 6939 83.31.187.124 (18 Nov 2007 02:41:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Nov 2007 02:41:15 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:sFaYfY1WjC0B/wPjEBSPA9SK9Vs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:430295
    [ ukryj nagłówki ]

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > a dlaczego nie mieliby korzystać z pośrednictwa firm zajmujących się
    > tym profesjonalnie. typu polcard.

    Bo latwiej kupic profesjonalny system do robienia tego.

    > Jest tego przecież od cholery, a
    > pozbywają się problemu typu jak tu chronić dane, żeby nie wypłynęły.

    To nie problem prezesa. Zreszta tam jest wystarczajaco duzo danych,
    ktore tak czy owak trzeba chronic.

    Natomiast takie cos ma minusy: niestety chargebacki moga sie pojawiac
    dokladnie tak samo, ale nie masz kontroli nad transakcjami, w takim
    sensie, ze np. ktos moze zaplacic kilka razy skradziona karta i o ile
    normalnie bys jej drugi raz nie przyjal, o tyle tu nie wiesz ze to ta
    sama karta. Normalnie mozesz poprosic klienta o skan karty + ID, jesli
    transakcje obsluguje ktos inny, nie masz takiej opcji. W takich
    np. USA masz ta cala weryfikacje adresu i chodzi o to, by wiedziec
    ze zamowienie jest wysylane na adres zwiazany z karta, a nie np. ze
    klient zna ten ostatni adres.
    Jest tez ten problem, ze po zaplacie trzeba wrocic na strone sklepu,
    jesli sygnalizacja "firma typu polcard" -> sklep tego wymaga.

    Aczkolwiek taka zewnetrzna usluga jest pewnie dobra w przypadku
    uslug, powiedzmy, mniej "typowych".

    > I nikt nie przeklepuje tego z emaila, bo zwykle blokada pojawia się na
    > koncie od razu. Myślisz, że wytrenowali małpkę co siedzi na nocnych
    > dyżurach.

    W wiekszych sklepach oczywiscie tak, ale w malych sklepach, ktore
    sprzedaja 5 sztuk towaru dziennie przez siec (w dodatku do 100 sztuk
    towaru "przez lade") bardzo czesto tak to wyglada. Bo po prostu inne
    rozwiazania sa drozsze i zbedne.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1