  • 1. Data: 2008-11-24 12:00:29
    Temat: [m*banki] Singiel kredytu nie dostanie (w CHF)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Chyba jeszcze nie było.
    http://www.money.pl/pieniadze/wiadomosci/artykul/,15
    8,0,388510.html
    Dla mnie to ograniczenie jest cokolwiek dziwne (nie mogli wymagać
    ubezpieczenia na życie w takim przypadku?)
    KJ

  • 2. Data: 2008-11-24 12:40:08
    Temat: Re: [m*banki] Singiel kredytu nie dostanie (w CHF)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Dla mnie to ograniczenie jest cokolwiek dziwne (nie mogli wymagać
    > ubezpieczenia na życie w takim przypadku?)

    Gdybys czytal gazety i sluchal tv, to bys wiedzial, ze te ubezpieczenia
    z reguly nijak nie chronia wdowy przed koniecznoscia splaty kredytu...
    A jak wdowy nie ma...

    MJ

  • 3. Data: 2008-11-24 12:46:54
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

    > Gdybys czytal gazety i sluchal tv, to bys wiedzial, ze te ubezpieczenia
    > z reguly nijak nie chronia wdowy przed koniecznoscia splaty kredytu...
    > A jak wdowy nie ma...

    Ale ja mówię o ubezpieczeniu na życie, a nie ubezpieczeniu spłaty
    kredytu.

    KJ

  • 4. Data: 2008-11-24 12:48:13
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > A jak wdowy nie ma...

    Ale ja mówię o ubezpieczeniu na życie, a nie ubezpieczeniu spłaty
    kredytu. Zresztą, to kwestia OWU.

    KJ

  • 5. Data: 2008-11-24 13:52:18
    Temat: Re: Singiel kredytu nie dostanie