  • Data: 2008-01-11 20:59:41
    Temat: Re: Sezam Direct BPH
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 20:46, "monter.FM" <K...@m...fm>
    wrote:
    > krzysztofsf pisze:> ...Sa jednym z ostatnich bankow, ktory nie ma takiego tanszego
    produktu.

    > Mnie mają w trakcie stracania, choć sami jeszcze o tym nie wiedzą... :-P

    Ja napewno zostane do konca waznosci darmowej promocyjnej KK Silver.
    A potem, jak oddam debetowa, zeby nie placic 5 zl miesiecznie za jej
    wykorzystywanie wylacznie w bankomatach, to zostanie mi sam srebrny
    sezam z darmowymi przelewami i limitem w koncie - troche malo za 10 zl
    miesiecznie.
    Ciekawe jest konto Direct w Nordei (uwzgledniajac niski koszt limitu
    debetowego) , ale chyba przejde na uklad mBank z limitem debetowym +
    Lukasbank lub Citibank Direct.