  • Data: 2008-01-13 14:05:28
    Temat: Re: Sezam Direct BPH
    Od: "ls" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik krzysztofsf napisal:
    > Widzisz, ale ty piszesz nie na temat.
    > Wiadomo bylo, jakie produkty ma pko sa i , ze przejeci klienci predzej
    > czy pozniej zostana nimi objeci.
    > Natomiast male BPH to zupelnie inny bank :)
    > Stad moje zainteresowanie zmianami jakie nastapia w jego ofercie
    > (jesli nastapia)
    > Oferta BPH zostala zamrozona w zwiazku z fuzja - zeby nie odbijala sie
    > jeszcze korzystniej od oferty pko sa.

    Dlaczego uwazasz, ze pisze nie na temat?
    W pierwszej mojej wypowiedzi w tym watku napisalem, ze zrezygnowalem z
    konta w BPH (zeby uscislic: w "malym BPH") na rzecz TB i ze tez czekam na
    jakies zmiany w ofercie BPH.
    To Ty zboczyles z tematu piszac o kosztach TB wyzszych, niz 30zl.
    Pozniejsze moje wypowiedzi to riposta na Twoje i kolegi "emn" uwagi dot.
    kosztow w TB, wiec zarzucanie mi, ze to ja pisze nie na temat jest,
    delikatnie mowiac, nie na miejscu.
    Nie wiem (choc mam pewne podejrzenia), po co piszesz o Pekao SA, skoro ani
    Ciebie, ani mnie nie interesuje (przynajmniej w tej rozmowie) ich oferta -
    temat dotyczy ew. zmian w ofercie BPH.
    Ja o Pekao wspomnialem w tylko kontekscie tego, ze ich przejecie wiekszej
    czesci BPH zubozylo _dla_mnie_ - klienta "malego BPH" - jego oferte
    (mniejsza liczba oddzialow/bankomatow przy nie zmienionej oplacie).

    > Teraz maja wieksze pole manewru (GeMoney ma troche inny profil i nie
    > konkuruje z nimi w czesci dotyczacej kont).
    > Co do porownywania kosztow kont. Skladam sobie pakiet zblizonych
    > uslug, tych ktorymi jestem zainteresowany i wtedy wyceniam ile
    > kosztowaloby mnie korzystanie z danego konta. Dlatego nie wyceniam
    > "golego" konta tyulko sprawdzam ile kosztowaloby mnie po dodaniu
    > limitu debetowego i wykonaniu kilku przelewow internetowych., wyplat z
    > bankomatu i wplat gotowkowych

    Ja zrobilem dokladnie to samo, co napisales powyzej (z wylaczeniem debetu,
    ktory _mnie_ nie interesuje): 30zl/rok + 0zl (przelewy) + 0zl (3 wyplaty z
    bankomatu) + 0zl (wplaty w Polbanku) i porownalem z oplatami w BPH i
    innych bankach.
    Aha, zeby nie bylo niedomowien: bralem pod uwage nieco wiecej zmiennych,
    niz te powyzsze oraz to, ze mam konta rowniez w innych bankach, ktorych
    oferta sie uzupelnia. Wygral TB jako konto glowne.

    > Zaskoczyla mnie na korzysc oferta Noredei, z tym, ze juz duza czesc
    > transakcji przenioslem do mBank i czuje sie tam nienajgorzej- podobny
    > koszt przelewow i limitu debetowego i wieksze mozliwosci na kontach
    > oszczednosciowych.

    Coz, dla mnie akurat Nordea odpadla, nie mialem oddzialu w poblizu (to
    jedno z moich kryteriow) :(
    Na drugim miejscu u mnie jest Lukas i jego e-konto (mam blisko do
    placowki).
    pozdr.
    ls