  • 31. Data: 2004-10-18 15:27:31
    Temat: Re: Sez@am - pierwsze wrazenia
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ja kw tym bardzo dobrym systemie w prosty sposób przykładowo powtórzyć wykonany
    niegdyś przelew ??
    JaC

  • 32. Data: 2004-10-18 18:48:33
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    " 666" wrote:
    > Ja kw tym bardzo dobrym systemie w prosty
    > sposób przykładowo powtórzyć wykonany niegdyś przelew ??
    > JaC

    Przykład ciekawy. Co prawda taka konieczność mi się nie przytrafiła
    ale może kiedyś. Zresztą, wyzwania są solą życia ;-)

    Ja zrobiłem to tak: odszukałem w historii przelew, wybrałem opcję szczegóły
    (wtórnik też działa), dodałem odbiorcę a następnie zrobiłem nowy przelew do
    wybranego zdefiniowanego odbiorcy.
    Dość proste, niestety nie wypełnia automatycznie pola tytułem :-(.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 33. Data: 2004-10-18 20:33:42
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Czym się różnią szczegóły od wtórnika?
    A jeżeli niczym ważnym, to po co i jedno, i drugie??
    JaC

  • 34. Data: 2004-10-18 21:03:00
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2004-10-18, 666 <j...@i...pl> wrote:
    > Czym się różnią szczegóły od wtórnika?
    > A jeżeli niczym ważnym, to po co i jedno, i drugie??
    > JaC

    IMHO wtórnik pojawia się po zrealizowaniu przelewu - wcześniej
    jest tylko szczegóły...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 35. Data: 2004-10-19 07:04:19
    Od: "Tomasz Skorupa" <s...@o...na.liste>

    " 666" wrote:
    > Czym się różnią szczegóły od wtórnika?
    > A jeżeli niczym ważnym, to po co i jedno, i drugie??

    By Sobie odpowiedzieć na to pytanie proponuję CI spojrzeć
    na historię swojego rachunku i na tytuły okien które wyskakują
    po wybraniu poszczególnych opcji.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 36. Data: 2004-10-19 08:20:31