  • 11. Data: 2009-06-19 12:00:18
    Temat: Re: Sejm coraz bardziej nacpany
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    Jest to jakieś wyjście. Próbuj, ale co zrobimy z Prezydentem ?

    Nic się nie martw o Prezydenta :-)
    Jemu został tylko rok słabiutkiej kadencji zaznaczonej głównie wetowaniem
    ustaw a następnie powinien wraz z bratem jak najszybciej przejść na polityczną
    emeryturę dla dobra Polski.
    Wtedy już będzie można definitywnie powiedzieć, że IV RP rozpłynęła się w
    niebycie a po epoce braci Kaczyńskich w polityce zostanie tylko pusty śmiech
    historii.

  • 12. Data: 2009-06-19 12:16:19
    Od: " olimp510" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > niebycie a po epoce braci Kaczyńskich w polityce zostanie tylko pusty śmiech

    mając takie zdanie niczym nie różnisz się od tego "nówka Poseł"; jedziesz na
    tym samym wózku; który prowadzi rudzielec Donald T.

    widzisz; dla Ciebie i TYM podobnych(chyba naćpanych gorzej od nowego Posła)
    problemem juz nie jest to że dochodzi do kolekcji pOSŁÓW kolejny rodzynek, a
    wciąż Prezydent i Szef PiS'u ...

    żenua

  • 13. Data: 2009-06-19 12:26:15
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > widzisz; dla Ciebie i TYM podobnych(chyba naćpanych gorzej od nowego
    Posła)
    > problemem juz nie jest to że dochodzi do kolekcji pOSŁÓW kolejny rodzynek,
    > wciąż Prezydent i Szef PiS'u ...

    Niestety prezydent i szef najwiekszej partii opozycyjnej maja
    nieporownywalnie wiekszy wplyw na to co sie dzieje niz 10 nacpanych poslow
    razem wzietych.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 14. Data: 2009-06-19 13:35:23
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Skippy , przecież ty nie chodzisz na głosowania !

    Te były pierwsze na których nie byłem.
    A za rok idę głosowac przeciw.
    Pisałem, tylko udajesz wariata.

    Co do temaetu watku: kto oprócz samego zainteresowanego ma na to wpływ?
    BTW stało sie tak dzięki pisowi, a w szczególności jego potrzebie posiadania
    Lepper z Łyzwińskim.
    Gdyby nie to, taka szopka juz by sie nie wydażyła.

  • 15. Data: 2009-06-19 14:31:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    [ ciach ]

    Tak nawiasem wolę jednego naćpanego posła niż ciągle śmiecącego trolla.

  • 16. Data: 2009-06-19 20:46:20
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Niestety prezydent i szef najwiekszej partii opozycyjnej maja
    > nieporownywalnie wiekszy wplyw na to co sie dzieje niz 10 nacpanych poslow

    a przede wszystkim są znacznie bardziej groźni dla kraju niż jakiś naćpany
    dureń bo ten jest niewiele więcej znaczący niż ten kretyn spamer co zaśmieca
    grupę (może jest naćpany?)

    pzdr,
    dkzzzzzzzzzz.