  • Data: 2015-09-23 11:10:30
    Temat: Re: Security by mediocrity
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:mts9mj$n01$1@node2.news.atman.pl...

    > To tak nie dziala (sprawdziłem kilka razy). Xiński nie jest w banku. Jest
    > w "chmurze" albo przynajmniej w jakiejś dziurze o nazwie callcenter. Za
    > chwilę będzie mial akcent indyjski albo syryjski. Sorry.

    Nie na temat, ale się nie mogę oprzeć.
    Kilka dni temu zadzwonił do mnie gość, z Telekomunikacji jakiejś tam, że
    obniżyli mi rachunek.
    Pierwsze co mnie zaskoczyło:
    - Czy rozmawiam z panem Piotrusiem.
    Tu nie byłem pewien, czy się nie przesłyszałem.
    Facet mówił polskimi słowami, żadnego obcego akcentu nie zauważyłem, ale
    gramatyka była anormlna.
    Nie potrafię podać przykładu, nie było to w stylu Kali chcieć.. ale w każdym
    zdaniu jakiś drobiazg zwracający uwagę.
    Wcale się nie zdziwił, jak mu od razu podziękowałem.
    Gorzej, że wczoraj zadzwonił drugi z tej samej firmy i nie wiedział, że już
    do mnie dzwonili :).
    P.G.