  • Data: 2011-09-20 22:53:12
    Temat: Re: Samochód jako zabezpieczenie pożyczki
    Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:j4jcma$kh$1@node2.news.atman.pl...

    > Dziwne jest to, że w przypadkach wnioskowania o kredyt hipoteczny
    > (mieszkanie w zastaw) plus ubezpieczenie na wypadek śmierci banki kredytu
    > nie dają, bo im kalkulator kredytowy wylicza i na koniec informacja: BRAK
    > ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    > Paranoja jakaś. Te kalkulatory coś na opak wyliczają.

    Odczłowieczenie kredytów.
    Kalkulatory (miałem 10 lat jak potrafiły całkować) rządzą....

    Feromon

    PS. Bank, który przez 8 lat brał moje odsetki około 350 zł miesięcznie,
    ograniczył mi limit (bez uprzedzenia) z 20.000 do 2.300. Pierwotnie 4.000.
    To na pierwszy rzut oka strzał w stopę.
    Ale skoro zacząłem spłacać wszystko w "grace period" to mnie ukarali...
    Nie powiem, że to BPH było...