  • Data: 2002-03-12 11:55:23
    Temat: Re: "Saldo" a "Dostępne środki"
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert K. (Beer)" <

    > Nie używałem karty NA PEWNO od ponad tygodnia.
    > Co rozumiesz przez "przyblokował" ?

    zablokowana - oznacza lezy na twoim rachunku ale nie mozesz jej pobrac
    (bo jest zablokowana)

    jak kupowalem w Internecie Tropico to forse zdjeli mi z rachunku po
    miesiacu chyba
    Przyczyny pozostawania blokady moga byc rozne:
    - Inteligo blokuje kwote przy zakupie na 7 dni a potem blokada znika, a
    inne banki moga blokowac na dluzej.
    - Nie zawsze po zejsciu platnosci z rachunku sama platnosc kojarzona jest z
    blokada (ze chodzi o ten sam zakup) - jak wiadomo ze prawdziwa platnosc
    zastepuje blokade to blokada powinna zniknac, a czesem siedzi az ja bank
    wycofuje na skutek przeterminowania
    *** blad ***