  • Data: 2002-03-12 12:13:03
    Temat: Re:
    Od: "ppinq" <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >- Nie zawsze po zejsciu platnosci z rachunku sama platnosc kojarzona jest z
    >blokada (ze chodzi o ten sam zakup) - jak wiadomo ze prawdziwa platnosc
    >zastepuje blokade to blokada powinna zniknac, a czesem siedzi az ja bank
    >wycofuje na skutek przeterminowania
    >*** blad ***

    Jak może dalej "siedzieć" skoro nie ma na czym? :)
    Masz np. na koncie 50zł.
    Dokonujesz zakupu za 50zł
    Pojawia się blokada na 50zł (dostępne środki=0zł)
    Schodzi płatność 50zł - stan konta=0zł.
    Jak w tym momencie może istnieć blokada skoro konto jest puste?
    Robi się jakiś debecik, czy coś podobnego?

    BTW czy faktycznie blokada może być zupełnie nie skojarzona
    z żadną płatnością?

    PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl