eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSMSSPAM Inteligo (wysłane przez 4web) › Re: SMSSPAM Inteligo (wysłane przez 4web)
  • Data: 2005-10-28 16:31:34
    Temat: Re: SMSSPAM Inteligo (wysłane przez 4web)
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Filip Ozimek napisał(a):

    > Tak, wina banku. Powinien sprawdzić, czy podany numer jest poprawny,
    > wysyłając np. kod aktywacyjny, którego wpisanie uruchomiłoby usługę.

    I rozumiem, że analogicznie powinien postąpić z adresem
    korespondencyjnym (do zwykłej poczty) podanym przez klienta?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1